|
Post by DIAMO!! on Mar 17, 2011 16:28:21 GMT 1
Dat is wel balen man.. Hoop dat ze het op tijd kunnen oplossen zodat je toch nog mee kan Ik hoop het ook jah !!!!!!!!!
|
|
|
Post by mikey on Mar 19, 2011 8:05:58 GMT 1
@ Patrick, dat is wel gaaf en voor HOW gewoon nog even die lip eronder laten haha. @ Dennis, Hoe kom het dat jullie niet meer mee gaan? Ik heb helaas nog steeds ABS problemen..... en wil deze wel opgelost hebben..... Duss daarom is het nog niet zeker ! Maar er zijn reeds weer onderdelen besteld bij de VW dealer..... Duss tis ff afwachten Ga aub gewoon mee want wilma heeft speciaal vrij gevraagd omdat marieke ook mee ging mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Mar 19, 2011 13:29:01 GMT 1
Dat vind ik ook! En als de Golf niet me kan (wat erg jamer zou zijn) Dan halen we jou en Marieke gewoon op zodat je toch mee kan ;D
Want zonder jou is het clubje niet compleet!
|
|
|
Post by Low & Slow on Mar 19, 2011 20:11:33 GMT 1
Hoelaat gaan we zondag vertrekken mannen? Misschien een goed idee om te verzamelen bij de pomp bij Hazeldonk?
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 19, 2011 20:24:51 GMT 1
Dat kan.... We kunnen ook bij mij verzamelen.. Voor de meeste toch op de route en kunnen jullie een vers bakkie krijgen. Dennis en Marieke kunnen met mij meerijden als ze dat willen!!
X oz
|
|
|
Post by skitzo on Mar 19, 2011 22:22:12 GMT 1
hoelaat gaan we eigenlijk weg dames?
spul begint om 9 uur en tis vanuit hier 1uur en 10minuten rijden plusminus
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 20, 2011 0:43:18 GMT 1
Ik hoop niet dat we daar om precies 09 uur willen zijn :S anders wordt het weer een hele vroege zondag !!
|
|
|
Post by mikey on Mar 20, 2011 8:32:01 GMT 1
zullen we gewoon om 9 uur dan verzamelen bij ozzy en dan om half 10 gaan rijden dan kunnen we nog een lekker bakkie koffie drinken bij ozzy. Ik ben groot voorstander van dat idee. mzzl mikey PS: als het zaterdag mooi weer is ga ik bij mij thuis mijn auto wassen en poetsen, dus wie heeft er zin in een kleine poets meeting? Je bent van harte welkom
|
|
|
Post by skitzo on Mar 20, 2011 12:07:48 GMT 1
ik ben persoonlijk wel van het op tijd aanwezig zijn.. op de mwm vorige week was om 11 uur het terrein al zo goed als vol en stonden er mensen op klote plekken tussen de vrachtwaggels in.. en ik ben van zulke dingen graag vroeg
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 20, 2011 13:50:44 GMT 1
woensdag avond, donderdag en vrijdag even flink gas geven om auto weer even in meeting conditie te krijgen, momenteel smerig vies en toe aan goed poetsbeurt, hoop dat de weergoden me gunstig gezind zijn
|
|
|
Post by Pino on Mar 20, 2011 17:02:17 GMT 1
9 uur wegrijden is te laat, dan heb je geen goede plekken.
Ik wou voorstellen half 8 verzamelen en dan 8 uur die kant op rijden ofzo. Dan ben je er om half 10. Het loopt altijd erg snel vol en als je goede plekken wil hebben moet je er wel echt op tijd zijn!
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 20, 2011 17:45:04 GMT 1
Poeh heej........!! dat wordt wekker zetten op Zaterdagavond !! mikey Ik kom Zaterdag ff auto poetsuh bij jou (mits het goed weer is heej)
|
|
|
Post by skitzo on Mar 20, 2011 19:43:00 GMT 1
9 uur wegrijden is te laat, dan heb je geen goede plekken. Ik wou voorstellen half 8 verzamelen en dan 8 uur die kant op rijden ofzo. Dan ben je er om half 10. Het loopt altijd erg snel vol en als je goede plekken wil hebben moet je er wel echt op tijd zijn! Mzzl Michiel kijk iemand die me begrijpt
|
|
|
Post by skitzo on Mar 20, 2011 22:48:09 GMT 1
en om de uitslaper nog meer te plagen............
de klok gaat een uur vooruit die zaterdag
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 20, 2011 22:58:49 GMT 1
en om de uitslaper nog meer te plagen............ de klok gaat een uur vooruit die zaterdag En bedankt :S
|
|