|
Post by skitzo on Jan 1, 2011 22:13:13 GMT 1
zoals veel mensen al weten heb ik de audi van Carlo overgenomen en zoals een paar mensen inmiddels ook al weten ben ik vorige week te grazen genomen door 1 of meerdere teringhond(en) en daar zijn hier de foto's van. heb er in totaal 11, dus heb ze maar niet allemaal neergezet:
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 1, 2011 22:47:57 GMT 1
wat een g)(&%*&(#dverse flikkers! zulke gasten moeten ze op z'n kop in een regenton laten verzuipen, net als we vroeger met de kutkat van de buren deden!!! blijf tog met je poten van andermans spullen af zeg... bah!
en nou? wat ga je er nu mee doen? succes iig ermee.
mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Jan 2, 2011 8:19:08 GMT 1
wat een k*****lijers zeg!!!!!! weet je wie het zijn geweest? dan zullen we ze spoedig eens gaan opzoeken die klootzakken mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 2, 2011 10:41:45 GMT 1
Erg triest allemaal hoor.... Als je elkaar niet mag loop dan gewoon naar diegene toe en begin te praten of te matten, maar blijf met je poten van andersmans spullen af!!!!
Grtzzz
|
|
|
Post by skitzo on Jan 2, 2011 12:20:08 GMT 1
Erg triest allemaal hoor.... Als je elkaar niet mag loop dan gewoon naar diegene toe en begin te praten of te matten, maar blijf met je poten van andersmans spullen af!!!! Grtzzz dat is het hem nou juist, ik zou niet weten met wie ik mot heb.. en anders mogen die gewoon bij me aanbellen.. potje knokken ben ik niet vies van, maar blijf van m'n spullen af
|
|
|
Post by ronald on Jan 2, 2011 12:29:34 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 2, 2011 13:33:08 GMT 1
tja geen woorden voor, te triest voor woorden..
|
|
|
Post by Pino on Jan 2, 2011 15:38:17 GMT 1
Wat een vieze k*t honden!! Kapot schieten die gasten !!
Zo laf he om dit bij andermans auto te doen! Sterkte met het herstel kerel!
|
|
|
Post by ozzy11 on Jan 2, 2011 22:51:42 GMT 1
Idd erg laf en zeer triest.
Sterkte van ons !
Gr. Oz en Tez
|
|
|
Post by skitzo on Jan 2, 2011 23:01:25 GMT 1
is inderdaad erg triest, maar ik hoop dat dit uiteindelijk mooie gevolgen kan gaan hebben. de audi wordt compleet in een andere kleur gezet, welke ik ook al uitgezocht heb..
tevens ga ik morgen een eerste update bestellen, en ga ik ervoor zorgen dat de audi in een nieuwe trim het meetingseizoen ingaat
|
|
|
Post by dennist on Jan 2, 2011 23:14:23 GMT 1
Wilde net zeggen, volgens mij hebben ze echt alle plaatdelen gehad Succes met de afhandeling! Groeten Dennis
|
|
|
Post by erwin on Jan 3, 2011 0:32:56 GMT 1
owja wel het seizoen in dan met een uc stikker op de voorruit BAAS
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Jan 3, 2011 13:47:44 GMT 1
ik zeg gewoon hoerig met hoofdletters!! ik je kon t ook ff niet geloven toen ik je aan de telefoon had van de week,dacht echt die maakt een grapje
sterkte drmee en ben benieuwd hoe het opgelost wordt grtz carlo
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 3, 2011 15:17:38 GMT 1
DAMN........ geen woorden voor Sterkte ermee !!!
|
|
|
Post by skitzo on Jan 3, 2011 18:16:48 GMT 1
nou auto staat bij de schadehersteller waar morgen de expert langs gaat komen. verder vandaag een originele 2001 RS4 grille besteld. verder gaat als hij gespoten gaat worden ook het volgende veranderen: voorschermen worden gecleaned, dus knippers eruit en audi-logo's eruit en de motorkap worden de sproeiers uitgecleaned, welke worden vervangen door verwarmbare facelift sproeiers welke onder de kap bevestigd zitten
|
|