|
Post by erwin on Jan 3, 2011 18:22:41 GMT 1
ieder nadeel heb zn voordeel
|
|
|
Post by skitzo on Jan 17, 2011 23:45:44 GMT 1
beetje gesteggel met de expert gehad is allemaal opgelost!! deze week als ik de auto van m'n broer weer rijdend heb, beginnen met de audi te demonteren en dan is het streven om hem binnen 3 weken weer in elkaar te hebben staan!!
heb een hoop kleine extra ideetjes met het hok, dus ik heb er zin an!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 18, 2011 10:41:46 GMT 1
Ben benieuwd gozer..........
|
|
|
Post by erwin on Jan 18, 2011 16:55:47 GMT 1
en erwin heeft weeer meer werk pwhaha
|
|
|
Post by skitzo on Jan 18, 2011 19:00:56 GMT 1
en erwin heeft weeer meer werk pwhaha weet je ook is hoe dat voelt KUT
|
|
|
Post by daffy on Jan 19, 2011 12:54:01 GMT 1
Telkens als ik die foto's bekijk heb ik de neiging om iemand met de grond gelijk te maken. Niet normaal die krassen. Maar gelukkig dat het toch een goed einde gaat krijgen. Heb je misschien al een voorproefje van de nieuwe kleur?? Of blijft het nog een verassing
|
|
|
Post by skitzo on Jan 19, 2011 18:21:57 GMT 1
blijft nog even een verrassing, maar ik beloof bij deze dat julie wel als eerste de foto's te zien krijgen, heb het op de andere forums een beutje gehad.
maar nu ga ik de schuur in ff samen met Erwin rauzen
|
|
|
Post by erwin on Jan 19, 2011 23:30:28 GMT 1
sow kom net thuis,,, al aardig opgeschoten, voor en achterbumper eraf, motorkap en kofferklep, koplampen eruit, achterruit eruit, zijruitjes... en bestuurders deur (deuren zijn veel werk tering)
2 dingen geleerd.... Sanne kan serieus hendig hobbyen!! enne damn wat verzinnen sommige mensen stomme dingen om bumpers op te hangen... pwhaha
|
|
|
Post by ronald on Jan 19, 2011 23:41:16 GMT 1
Was het zo'n drama hoe de bumpers gemonteerd waren?
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 20, 2011 0:12:33 GMT 1
Tja het blijft lastig en vaak veel tijd kosten om iets fatsoenlijk op te hangen daar hebben vele het geduld niet voor. Natuurlijk kan sanne dat, dat wist ik wel hoor Maar ben zeer benieuwd
|
|
|
Post by erwin on Jan 20, 2011 21:56:57 GMT 1
Mensen vandaag weer verder gegaan, alle deuren liggen eruit en skirts eraf, lijsten etc.
het is dat carlo de auto niet gebouwd heeft anders had ik hem voor zn poten geschopt!! haha Neej zonder gein zijn echt vage constructies tegen gekomen!! kit overal en nergens... en kwa stroom klopt het ook ZEKER allemaal niet.... maar goed...
als het goed is zet Cavin er vanavond nog foto's op
|
|
|
Post by skitzo on Jan 20, 2011 22:24:57 GMT 1
doet ie zeker de audi ligt bijna helemaal uit elkaar, en ben erachter gekomen dat de bedrading echt ene grote teringbende is ik zou me echt de ogen uit de kop schamen als ik iets op die manier zou aansluiten bijvoorbeeld: het motortje van de achterklep zat in 50 cm draad zeker 3 amp's en 1 kroonsteentje maar goed dat gaan we gelijk maar helemaal netjes maken! ook ga ik de bedrading van de speakers opnieuw trekken, want dat was niet erg veel beter dan het motortje en zo staat hij er op dit moment bij: en alvast een klein sneakje: een OEM RS4 grille en m'n garage is nu in een staat dat ik serieus aan het overwegen ben om mensen van een bepaalde radioreclame in te schakelen of nie Erwin ;D
|
|
|
Post by erwin on Jan 20, 2011 22:27:37 GMT 1
hahah jha.. idd is zeker een gr*f bende
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 20, 2011 22:38:32 GMT 1
Ja de bekabeling was idd een bende! Carlo en ik hebben het er beste van gemaakt toen we het een beetje gingen fatsoeneren, moet je nagaan dat het NOG erger was.
Alleen links achterin achter de bestuurder heeft carlo de kabelboom opnieuw aangesloten ivm met brandje van vorige eigenaar toen.... d=maar dat is gesoldeerd en daarna met krimkous afgeschermd als het goed is!
Succes ermee iig.
Opnieuw beginnen met kabels trekken is geen slecht idee, heeft van alles ingezeten.
|
|
|
Post by Pino on Jan 21, 2011 9:25:26 GMT 1
Dat is zeker geen verkeerd plan, zeker omdat je nu overal makkelijker bij kan.
Suc6 met het herstel en ben benieuwd naar de pic's!
|
|