|
Post by seventhirteen on Apr 2, 2009 14:14:02 GMT 1
ten eerste mooie wagen erg mooie look . de velgen zijn echt vet . ik had al witte velgen gezien van konig ook met een rode bies. zijn deze ook mat van glans.
|
|
|
Post by Pino on Apr 3, 2009 16:28:14 GMT 1
Even een 2e update: Gisteren zijn ze al druk bezig geweest met de swap en de 4AGE ligt er al in ;D De uitlaat en assen alles paste perfect. Zaterdag gaan ze er mee verder om alle slangen en reservoirs enz aan te sluiten, dan slepen we hem naar de garagebox van een maat van mij en dan beginnen ze zo snel mogelijk met de kabelboom en in de hoop hem komende week al lopend te krijgen.Daarna volgen de kleine dingentjes nog. Ik houd jullie op de hoogte. Mzzl Michiel De Corolla nog met de 4AFE De Corolla zonder blok beetje leeg nu haha De 4AFE die eruit kwam De 4AGE Blacktop 20V die erin gaat
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 4, 2009 14:50:19 GMT 1
Gaaf man. Succes met het aansluiten ed van alles. Ben benieuwd..... Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Apr 4, 2009 17:33:41 GMT 1
zo zo dat is ff een verandering, ik ben benieuwd naar het eindresultaat
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Apr 6, 2009 21:52:34 GMT 1
Hier weer een nieuwe update: De kabelboom is klaar en het blok is nu lopend en de corolla rijd ook al ;D Dus daar ben ik erg blij mee haha Het blok loopt erg netjes geen rare geluiden ofzo. Nu moeten ze alleen nog de laatste dingen aansluiten zoals de stuurbekrachtiging en de aircopomp want deze moet iets aangepast worden anders past de riem er niet op, en dan nog een paar kleine dingentjes dus ongeveer over een week heb ik hem weer terug want hij kan er alleen 's avonds aan werken. En straks de motorruimte nog netjes schoonmaken enz zoals kleppendeksel spuiten, spruitstuk polijsten,samco slangen en nog 4 kelkjes voor op de throtlebody's(alleen voor meeting's of shows) Ik houd jullie op de hoogte Mzzl Michiel Hier nog wat foto's: De bekabeling De 4AGE 20V De Blacktop in de rolla
|
|
|
Post by ricow on Apr 7, 2009 9:56:56 GMT 1
alleen op meetings en shows? en verder gewoon met die luchtfilterbak rijden? beter pak je zoiets: of zet je er kleinere schuimfilters over de kelken heen... die 4age met kelken sound is verslavend!
|
|
|
Post by Pino on Apr 7, 2009 16:54:07 GMT 1
Ja dat klopt dat geluid is egt gaaf maar om elke dag met die kelken rond te rijden is ook niet egt goed.
|
|
|
Post by ricow on Apr 7, 2009 20:26:44 GMT 1
als je er filtertjes opzet maakt het geen zak uit
|
|
|
Post by Pino on Apr 11, 2009 20:41:45 GMT 1
Ik heb goed nieuws de Corolla is klaar nu alleen nog een paar testritjes en dan kan ik hem dinsdag ophalen ;D
En dan alles nog netjes poetsen enz voor zondag haha
ALs ik hem heb opgehaald volgen de laatste foto's
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on Apr 12, 2009 8:30:31 GMT 1
okee dan jij bent goed bezig kerel. ik ben benieuwd naar het eind resultaat
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Apr 13, 2009 14:30:31 GMT 1
Ik heb de corolla gister al op kunnen halen inplaats van dinsdag en hij rijd egt super! Alleen nog even het blok goed inrijden en dan op naar 8000 Rpm Hier de laatste foto's van het project, ik moet het blok enz nog wel netjes schoonmaken en kleppendeksel spuiten enz maar dat wil ik op me gemakje doen. Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ricow on Apr 13, 2009 19:24:42 GMT 1
nice! nu gauw je remmen en de handling upgraden 8)
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 14, 2009 10:54:20 GMT 1
ziet er allemaal goed uit gr
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 14, 2009 16:42:00 GMT 1
ziet er echt dik uit veel plezier ermee;) greetzz ozzy
|
|