|
Post by Low & Slow on Mar 3, 2009 17:44:36 GMT 1
Ik moet wel zeggen dat je er op je velgen ckerz op vooruit bent gegaan zeg... Deze velgen staan er veeeeeel beter op mijn mening dan...
Greetz Stefan
|
|
|
Post by Pino on Mar 4, 2009 18:03:02 GMT 1
Haha dankjewel maar ze gaan er weer onderuit de blankelak was niet goed van die velg waardoor de verf op sommige plaatsen op de rand van de spaken af is, ze worden vervangen onder garantie want ze zeiden bij kosei al dat dat niet mag gebeuren maar omdat ik bang ben dat het een fout in de fabriek is bij dat type velg heb ik voor andere gekozen, vrijdag krijg ik mijn nieuwe velgen binnen dus die zullen jullie dan wel zien op de meeting! ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by Pino on Mar 16, 2009 23:22:44 GMT 1
Even een update: Met de zwarte Kosei velgen heb ik een hoop gezeik gehad, de verf begon op de randen van de spaken af te klappen en ze waren amper een maand oud.. Dus naar de leverancier gebeld en het probleem verteld en foto's gestuurd wat zeggen ze bij Kosei, we vervangen ze onder garantie maar ik mocht geen andere set uitkiezen Dat wou ik liever wel want heb het met de spuiter overlegt en die dacht ook al dat het waarschijnlijk in de productie zit en dus dat ik met de nieuwe set weer het zelfde probleem zou hebben, maar dit was dus het enigste wat ze voor me konden doen dus dat valt een beetje tegen van Kosei Dus heb toen maar zelf een andere set besteld en hoop dat ik hiermee wat mee geluk zal hebben. Het is zijn de Tenzo R DC5-1 White geworden, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ricow on Mar 17, 2009 9:27:44 GMT 1
VET hoor... mooi contrast zo die witte wielen
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 17, 2009 15:02:15 GMT 1
steekt mooi af zo
|
|
|
Post by mikey on Mar 17, 2009 18:24:31 GMT 1
zo ouwe dat zijn dikke wielen man, wel ff wennen en denk dat je toch ergens nog een beetje wit zou moeten terug laten komen of rood
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 18, 2009 18:27:57 GMT 1
Dat ziet er ook erg gaaf moet ik zeggen. Steekt idd. lekker af maar zeker wel mooi zo. Goed bezig. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by ricow on Mar 18, 2009 20:40:14 GMT 1
vandaag ff bij showoff geweest om te kijken voor een reducer voor mijn Blowoff valve. blijkt dus maar weer dat showoff puur en alleen show & shine is maare waarom ik hier post: die wielen zien er in het echt zeker wel sjiek uit!
|
|
royo
driver
|
Post by royo on Mar 19, 2009 0:22:52 GMT 1
Ziet er netjes uit PiƱo ;D Nu wel netjes schoon blijven houden he blijkt dus maar weer dat showoff puur en alleen show & shine is Helemaal mee eens..
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 20, 2009 18:09:26 GMT 1
MMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
VVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTT
|
|
|
Post by mikey on Mar 21, 2009 8:37:20 GMT 1
ik hoorde wel van een collega die bij jou in de buurt woont dat je zus de velgen echt lelijk vond hahahahaha maar jah wat weten (de meeste) vrouwen nou van auto's!?!?!?!?!
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Mar 21, 2009 9:02:03 GMT 1
vind de velgen echt vet! maar misschien is het wel VET om een rode bies over de auto te trekken zoals dit:
|
|
royo
driver
|
Post by royo on Mar 21, 2009 15:17:50 GMT 1
Inderdaad, of zoals dit!
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 21, 2009 18:51:01 GMT 1
dikke rims hoor !! thumbs up!
greetz ozzy
|
|
|
Post by Pino on Apr 2, 2009 12:30:27 GMT 1
Vandaag de auto weggebracht voor de motorswap vanmiddag gaat de 4AFE eruit en komt de 4AGE er al in te hangen, zaterdag gaat ze de slangen enz aansluiten zodat de Corolla weer kan rollen. Dan slepen we hem naar de garage bij een maat van mij thuis en dan gaat ze beginnen met de kabelboom hier gaat het meeste werk inzitten. Ik houd jullie op de hoogte en met foto's. Hier alvast een foto van de 4AGE 20V het blok ziet er niet egt bijzonder uit van buiten. maar zit toch 165 pk in en hij draait 8500 Rpm GR Michiel
|
|