|
Post by paul106gti on Nov 12, 2010 22:08:23 GMT 1
Nou mensen het begint al op te schieten, we hebben nu 18 personen op de lijst staan, dus voor dit huisje zijn er nog 2 plaatsen beschikbaar.
Anders zullen we iets groters moeten zoeken.
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 12, 2010 23:35:08 GMT 1
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - Adri en Nicole - Eric - Patrick en Tamara - Michiel - Kubus
dat zijn er al 19....
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Dec 2, 2010 18:41:32 GMT 1
aan de ene kant wil ik ook wel mee,maar durf echt niet te zeggen hoe ik er tegen die tijd financieel voor sta....das wel ff een tijd vooruit.hebben t er zaterdag onderweg vast nog wel ff over!
|
|
|
Post by Pino on Dec 4, 2010 23:48:47 GMT 1
Hey Carlo, Het finaciele gedeelte komt wel goed Zou erg gezellig zijn als je mee zou kunnen !!
|
|
|
Post by ronald on Dec 10, 2010 21:13:05 GMT 1
Ik ben nog met de vrouw aan het kijken of we de kleine meid voor een paar dagen bij 1 van de opa's en oma's onder kunnen brengen.
|
|
|
Post by mikey on Dec 12, 2010 10:41:05 GMT 1
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - Adri en Nicole - Eric - Patrick en Tamara - Michiel - Kubus - carlo - ronald + vrouw
Omdat we nu met meer dan 20 personen zijn ga ik op zoek naar een ander huis met dezelfde luxe en proberende om de kosten niet ver op te laten lopen
mzzl mikey
|
|
|
Post by mikey on Dec 12, 2010 11:29:29 GMT 1
|
|
|
Post by Pino on Dec 12, 2010 15:37:35 GMT 1
Het zijn allemaal mooie huizen maar 1 en 2 Vind ik de leukste ;D En die 2 liggen ook in een erg leuke omgeving waar veel te doen is Maar welk huisje het uiteindelijk word, gezellig word het toch wel ;D Hierbij kunnen we aangeven welke het meeste in trek is (zet je naam bij het nummer) 1: -Michiel 2: -Michiel 3: 4:
|
|
|
Post by mikey on Dec 12, 2010 16:39:44 GMT 1
Hierbij kunnen we aangeven welke het meeste in trek is (zet je naam bij het nummer) GRAAG VOOR 31 DECEMBER JE NAAM ERBIJ ZETTEN EN MEESTE STEMMEN GELDEN!!!!!!
1: - Michiel - Patrick en Tamara
2: - Michiel
3: - mikey en wilma
4: - mikey en wilma - patrick en tamara
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 12, 2010 16:55:37 GMT 1
Hierbij kunnen we aangeven welke het meeste in trek is (zet je naam bij het nummer) GRAAG VOOR 31 DECEMBER JE NAAM ERBIJ ZETTEN EN MEESTE STEMMEN GELDEN!!!!!!
1: - Michiel - Patrick en Tamara
3: - mikey en wilma - Paul en Ada
|
|
|
Post by patrick on Dec 12, 2010 22:17:38 GMT 1
opzich vind ik huis 2 en 3 ook wel leuk hihi
ik vind eigenlijk alles wel goed als we maar gaan. kan bijna niet meer wachten!!!!!
|
|
|
Post by erwin on Dec 12, 2010 22:34:12 GMT 1
1: - Michiel - Patrick en Tamara - Erwin en Sanne
3: - mikey en wilma - Paul en Ada - Erwin en Sanne
|
|
|
Post by erwin on Dec 12, 2010 22:35:55 GMT 1
durbui is echt MEGA brut... je ken daar raften en al die shit.... heel groot adventrure park enzo
|
|
|
Post by Pino on Dec 13, 2010 11:22:45 GMT 1
durbui is echt MEGA brut... je ken daar raften en al die shit.... heel groot adventrure park enzo Dat klopt daarom heb ik ook voor huisje 1 en 2 gekozen Ben er al een paar keer met de familie geweest en het is een erg leuke omgeving! Durbui is een klein maar erg leuk en gezellig stadje. La Roche ligt op een half uurtje rijden van Durbui en Houffalize en ook dat is een leuk stadje. Waarom duurt het nog zo lang voordat we gaan?
|
|
|
Post by ozzy11 on Dec 13, 2010 12:58:32 GMT 1
1: - Michiel - Patrick en Tamara - Erwin en Sanne
3: - mikey en wilma - Paul en Ada - Erwin en Sanne - Oscar en Tessa
4: - mikey en wilma - patrick en tamara - Oscar en Tessa
Allemaal leuke huisjes alleen is de eerste niet vrijstaand maar 2 onder 1 kap. Alleen daardoor zou ik liever een ander pakken met onze niet gekke en stille non-asociale groep.
X oz en tez
|
|