|
Post by mikey on Nov 7, 2010 14:02:37 GMT 1
Beste leden,
Voor volgend jaar willen wij weer een lang weekend weg gaan organiseren voor de leden.
We hebben gekozen voor 16 tot en met 19 september 2011!!
Wij gaan zoeken voor een luxe huis met een leuke lokatie waarbij we allerlei dingen kunnen gaan doen en een fotoshoot lokatie erbij in de buurt hebben.
Hebben jullie eventueel ook nog ideeen dan laat het maar ff weten. Het liefst 1 huis waar we met zijn alle in kunnen en voorzien van genoeg luxe die je thuis niet heb (behalve oscar).
Hieronder een lijstje voor als je mee wilt en kan!!! (je heb genoeg tijd nu om te regelen dat je vrij wilt zijn)
[glow=red,2,300]GRAAG VOOR EIND DIT JAAR AANGEVEN OF JE MEE GAAT!!!!![/glow]
mzzl mikey
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 7, 2010 14:38:34 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 7, 2010 16:40:50 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - - - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 8, 2010 10:31:55 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by erwin on Nov 8, 2010 14:16:14 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - - - - - - - - - -
|
|
|
Post by mikey on Nov 8, 2010 20:15:34 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 8, 2010 21:56:02 GMT 1
ik zeg doen
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 8, 2010 22:02:00 GMT 1
Ik vind heel mooi. Zie het BIER al op tafel staan!!!!!!!!!!!!!!!\ Hahaha.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by eric on Nov 8, 2010 22:51:20 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Eric - - - - - - - - -
het huisje ziet er echt gruwelijk mooi uit ook ik zeg doen
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 8, 2010 23:04:09 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - -
Vinden jullie mij echt zo'n verwend nest...
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 9, 2010 5:35:27 GMT 1
nee hoor ozzy mikey had even zijn lolbroek aan maar het is een super huisje alleen moeten we niet met meer dan 20 personen zijn (A)
|
|
|
Post by erwin on Nov 9, 2010 8:22:18 GMT 1
Uhm ik zeg lees laatste zin.... en dan met onze bende van ellende... enne de auto's weet niet welke uitlaten ozzy allemaal inpakt hahaha...
Prachtige luxe villa vlakbij het centrum van Sourbrodt. De inrichting van deze mooie woning is zeer goed verzorgd en luxueus. De villa biedt u veel faciliteiten, waaronder een overdekt zwembad, een sauna en een speciale speelkamer met tafelvoetbal, darts, air hockey en een biljarttafel. In de grote tuin met een kleine vijver heeft u prachtig uitzicht op de Haute Fagne. In de tuin kunt u heerlijk voetballen, basketballen, volleyballen en badminton spelen, dit op een speciaal aangelegd terrein. Deze woning biedt alles om een heerlijke vakantie te beleven. Een bierpomp is eventueel kosteloos bij de eigenaar te verkrijgen, de eigenaar heeft een winkel met alcoholische en niet alcoholische dranken. Het meer van Robertville is tot februari 2011 leeg vanwege renovatie aan de stuwdam. Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 9, 2010 9:01:50 GMT 1
ghe ghe ik ben niet jong meer dusss ik mag er wel heen
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 9, 2010 11:27:05 GMT 1
Deze woning wordt vanwege de rust niet verhuurd aan groepen jongeren. Wat is jong!!!!!!!!!!!! ??!!!!!!!!!!!! De meeste zijn wel boven de 18 zowat hier enne jah rust, dat kunnen we niet garanderen met die herriebakken. Grtzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 9, 2010 13:47:21 GMT 1
Ik zeg informeer de huurder! weet je meer.
. . .
|
|