|
Post by mikey on Nov 9, 2010 14:00:20 GMT 1
hallo iedereen, ik heb contact opgenomen met deze organisatie, als het goed is krijg ik zo snel mogelijk antwoord. heb aangegeven dat we niet echt jongeren zijn (aangezien er toch leeftijd verschil is) en dat wij geen herrie of dingen kapot maken, dat we alleen maar een super gezellige vakantie willen Dus we wachten even af wat ze zeggen,
groetjes wilma
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 9, 2010 17:16:51 GMT 1
okeeee dan ist gewoon even afwachten !!!! Tis wel een heel mooi huis zeg
|
|
|
Post by acrossa on Nov 9, 2010 17:48:37 GMT 1
LIJSTJE: - Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - Adri en Nicole - zeker wel ff informeren vanwege onze mooie triangelgeluidjes ... en Mikey heb je ook al gezien dat je Roxy niet mee kan nemen of willen jullie dat ook niet?? alleen ff kijken met nicole hoe ze zit met dr school en anders vinden we er wel wat op
|
|
|
Post by mikey on Nov 9, 2010 19:12:23 GMT 1
jah maar roxy kunnen we op meerdere plaatsen dumpen dus dat is geen probleem
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 9, 2010 19:28:46 GMT 1
huisje ziet er erg relaxed uit!! Dit wordt weer een heerlijk uitstapje, dat is zeker! mzl matty
|
|
|
Post by mikey on Nov 10, 2010 10:42:34 GMT 1
Hey iedereen goed nieuws dit is de reactie van de organisatie:
Geachte W. Hansen Kokke, Hartelijk dank voor uw email. Met jongeren wordt bedoeld groepen tussen de 18 en 24 jaar, dit uit zijn op een lekker feestje. In uw geval is het dus geen enkel probleem. Met vriendelijke groet,
Steve Luteijn
Dus we zijn van harte welkom, Ik hou jullie op de hoogte
ps qua auto's moeten we het denk verstandiger doen dan vorig jaar, er kunnen 6 auto's bij het huisje. en lijkt me dan het beste om toch te carpoolen dus met de meest comfortable auto's te gaan hahaha. het gaat om een gezellig weekendje met z'n alle en dat gaat zeker lukken als iedereen mee gaat, kus wilma
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 10, 2010 10:58:15 GMT 1
is misschien wel een idee, maar ik denk dat je dan in de problemen komt met je bagage Nu moeten we dus wel kijken dat we niet meer als 20 personen hebben anders hebben we alsnog een probleem . . . Misschien informeren bij eurocar wat een busje huren kost of iets dergelijks? dan kunnen daar al een aantal personen en bagage in . . . want om nu met 4 man in de peugeot te stappen en dan nog voor 4 man bagage wordt lastig (A) Gaat vast goed komen, iig mooi nieuws dat we welkom in het huisje zijn
|
|
|
Post by mikey on Nov 10, 2010 12:34:20 GMT 1
Inderdaad moeten even kijken, maar denk dat er voor het huisje ook nog wel auto's kunnen staan dus moet geen probleem zijn. Als het nu zeker is dat iedereen dit huisje wil en iedereen mee kan dan zal ik eens gaan bellen!! Heb er nu al zin in haha
gr wil
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 10, 2010 13:17:35 GMT 1
WHAAAAAAAAAA VET !!!!!!!!!!!!!!! waarom duurt het nog zo lang
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 10, 2010 18:27:16 GMT 1
Ik vind het allemaal prima en leuk
Ik wil me ook opgeven om te rijden want ik kan al 4 man kwijt plus wat bagage.
X oz
|
|
|
Post by ronald on Nov 10, 2010 19:06:37 GMT 1
Zal het hier is in de groep gooien, denk dat het wel goed komt.
|
|
|
Post by eric on Nov 10, 2010 22:36:52 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - Adri en Nicole - Eric -
|
|
|
Post by mikey on Nov 11, 2010 18:00:32 GMT 1
LIJSTJE:
- Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - Adri en Nicole - Eric - Patrick en Tamara
|
|
|
Post by Pino on Nov 12, 2010 17:02:49 GMT 1
LIJSTJE: - Mikey en Wilma - Paultje en Ada - Dennizz en Marieke - Matty - Melvin - Sanne en Erwin - Ozzy en Tessa - Adri en Nicole - Eric - Patrick en Tamara - Michiel Ik ga ook zeker weer mee en zal het zwembad weer meenemen ;D Het huisje ziet er erg goed uit! En Robertville is ook wel een leuke en mooie omgeving
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 12, 2010 19:38:38 GMT 1
jaaah pino, neem maar mee, dan kunnen we met het zwembad in het zwembad dobberen!
|
|