|
Post by paul106gti on Apr 16, 2009 17:24:32 GMT 1
Hier maar weer eens een kleine update, Laatste tijd niet echt actief bezig geweest maar wacht nog steeds op mijn velgen. Kreeg afgelopen vrijdag te horen dat mijn velgen na pasen kwamen en in zicht kwamen. Laat het nu net goede vrijdag zijn en dus pasen het weekend aansluitend, maar hopelijk volgende week mijn velgen waar ik al heel lang op zit te wachten. Intussen ben ik langzaam bezig om mijn auto nu af te maken met de spullen die ik momenteel heb. Allereerst heb ik mijn spoiler laten repareren. Er zat wat schade op wat gebeurd is tijdens het versturen. Dit is inmiddels gebeurd. De losse stukjes die in de spoiler lagen zijn eruit gehaald en spoiler is gerepareerd van schade. Er zat ook nog een tussenstuk bij maar dat paste niet helemaal dus daar is een goede bekende van HB design nu mee bezig om dat stuk ertussen te polyesteren. Wanneer dat gebeurd is gaat de spoiler erop, koffer klep strak en dan beide spuiten. Daarna ga ik mijn motorkap en spiegels afwerken, motorkap zitten nog wat kleine putjes in die eruit moeten en ook komen er nog motorkap sloten in omdat hij begint te klapperen. Verder wordt hij nog iets verlengd zodat hij mooi aansluit. dan worden de spiegels en kap ook in kleur gespoten. Maar eerst is het nog steeds wachten op mijn velgen dat is het voornaamste. verder nog genoeg plannen maar voorlopig maar even sparen voor de rest Mvg Paul
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 17, 2009 11:01:57 GMT 1
Goed bezig PAULOOOOOOOO. Grtzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 19, 2009 5:57:48 GMT 1
jaja goed bezig en voor 2 en 3 mei af he
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 21, 2009 9:20:29 GMT 1
Dat zou mooi zijn, maar ik probeer voor 2 en 3 mei mijn velgen te hebben spoiler komt wel op zijn tijd. niet teveel in een keer is de lol eraf:P hahaha
|
|
|
Post by Pino on Apr 21, 2009 21:04:55 GMT 1
Wordt een erg mooi 106je ;D de bodykit staat hem egt goed ben nu erg benieuwd naar je velgen en spoiler!
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 21, 2009 22:03:40 GMT 1
Eindelijk goed nieuws over mijn velgen. Mijn lieve vriendin heeft vandaag nogmaals gebeld met winkel waar ik ze besteld heb. Ze had maandag al gebeld maar er was iets met de velgen maar de secretaresse wist niet precies wat. Ik was bang dat de velgen niet leverbaar zouden zijn of dat ik nog 3 jaar moest wachten. Maar integendeel mijn velgen zijn klaar Alleen nu moeten ze nog vanuit italie komen dus dat duurt nog 2 weken maximaal zeiden ze. Als alles mee zit zitten ze er tijdens Speed 2009 onder. Mijn spoiler wordt gemaakt maar staat op laag pitje ivm met financien. wanneer de spoiler klaar is ga ik ook mijn achterklep strak laten zetten en gelijk spuiten tesamen met mijn voorbumper en spiegels. dus die moet nog even wachten. HEb wel offerte voor nieuwe ice bnnen maar kost nog 2000 eurotjes dus ook nog even sparen Ik hou jullie op de hoogte
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 27, 2009 10:44:52 GMT 1
Hier maar weer een updateje, niet al te vrolijk ga sparen voor de volgende audio setup: 2 X EMPHASER ECP 26G5 COMPOSETS 1 X “ EX12T-G5 SUBWOOFER 1 X “ EA4160S 4KAN VERSTERKER 1 X “ EA2260S 2KAN VERSTERKER GEBRUGD 1 X RODEK RO300BC ACCUPOWERSTATION 1 X ZEALUM ZPK-51 POWERKABELKIT 3 X RCA KABELS 2,5 KWA SPEAKERKABELS EN 6.0 KWA SUBKABEL Verder nieuws over mijn velgen, die komen tussen 4 en 7 mei eindelijk datums maar helaas te laat voor Speed, daan maar op Summer tesamen met spoiler hopelijk Tot zo ver weer info van mijn kant. Tot van het weekend voor sommige
|
|
|
Post by erwin on Apr 27, 2009 11:44:07 GMT 1
jesus wat een geld... kun je dan niet beter mooie 2e hands set op de kop tikken?
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 27, 2009 12:33:35 GMT 1
tja voor wat hoort wat nja was offerte misschien dat ik ergens anders wat kan vinden, maar koop liever alles nieuw ben wel aan vernieuwing toe, kan ik er weer even tegen aan. maar is ook pas project voor volgendjaar ofzo of moet veel geld winnen eerst velgen+spoiler+motorkap maar
|
|
|
Post by paul106gti on May 4, 2009 15:53:19 GMT 1
zo aller eerst was speed weer geslaagd hier even een update van de status van mijn spoiler wanneer hij terug is even langs hb design om te kijken of ze mijn klep strak kunnen maken en mijn spoiler kunnen monteren zodat hij niet meer los komt. Daarna samen met achterbumper naar de spuiterij grtz Paul
|
|
|
Post by mikey on May 4, 2009 18:31:21 GMT 1
kijk kijk paultje jij bent goed bezig kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by frozen on May 5, 2009 13:13:38 GMT 1
Ben heel benieuwd naar het totaal plaatje hoor...word echt DIK!!!
greetz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 5, 2009 17:09:44 GMT 1
Kennen we voortaan bij jou bier komen drinken aan die bar, hahaha. Ben benieuwd of ie goed gaat passen...... Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on May 5, 2009 17:12:30 GMT 1
morgen avond ga ik hem halen we zullen zien hoe het dan past
|
|
|
Post by ricow on May 6, 2009 5:08:46 GMT 1
heb je gisteren nog zien rijden... was in Made geloof ik... ziet er goed uit man
|
|