|
Post by paul106gti on May 12, 2009 21:08:42 GMT 1
Dat zou best kunne ntoen ging ik kijken voor partytent bij cranenbroek Maar Intussen weer wat nieuws. Auto staat nu bij garage voor grote beurt + versnellingsbak olie vervangen verders alles beetje na lopen. Heb wat electro kabels van diverse verlichtingen proberen weg te werken zodat het wat netter is. Volgende week een keer proberen spoiler te passen dan even sparen om spoiler te spuiten + achterklep spuiten en cleanen, en ook nog even mijn achterbumper opnieuw spuiten ivm schade. Vrijdag even bij velgrenovatie passen welke maat velgen er het mooist onder staat Foto's asap
|
|
|
Post by mikey on May 13, 2009 8:36:28 GMT 1
ooooo ik ben benieuwd kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on May 13, 2009 17:58:21 GMT 1
partytent is al geregeld geloof ik paultje maar ben ook benieuwd kerel
|
|
|
Post by paul106gti on May 13, 2009 21:42:09 GMT 1
partytent is al geregeld geloof ik paultje maar ben ook benieuwd kerel dat weet ik maar was toen even kijken of ze iets leuks hadden bij cranenbroek dat was dinsdag 5 mei al om te kijken wat de prijzen zijn Maar goed hopelijk binnekort wat foto's zaterdag eerst kijken welke maat velgen er het mooist onder mijn auto staan
|
|
|
Post by paul106gti on May 18, 2009 21:52:25 GMT 1
even wat informatie Ben zaterdag bij Velgrenovatie geweest die had nog velgen 9j in mijn steek liggen. Helaas bleken deze 16 inch de breed voor mijn auto want alles liep gelijk aan vulde wel heel mooi de wielkast. Dus nu opzoek naar velgen 7,5j x 16" en et 10/15 met steek 4 x 108. al leuke velgen gezien alleen et waarde is niet goed maar is op te lossen met spacers van max 2 cm. Vanavond samen met mijn broertje mijn motorkap aan het vern**ken geweest met dit als resultaat: Is klein beetje fout gegaan met gaten maken en hij kan nu niet helemaal opslot maar daar moet nog aan gewerkt worden:) ook de gaten worden bij gewerkt als hij naar Marko gaat om mijn motorkap af te maken Hoop binnen nu en 2 weken velgen gevonden te hebben daarna gaan we spoiler en motorkap maar eens afronden. Daarna Muziek en verder zien we het wel tot zo ver wat info welterusten
|
|
|
Post by mikey on May 19, 2009 18:30:33 GMT 1
oooo zonde man maar jah dat maak jij ook wel weer in orde daar ben ik nie bang voor
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on May 19, 2009 19:32:53 GMT 1
|
|
|
Post by xenonciviccoupe on May 19, 2009 22:54:29 GMT 1
heya, gaatjes wat verkeerd geboord? komt vast wel goed straks hehe. spoiler al gepast zoals hij nu is? ben benieuwd als hij erop zit straks Groet, Marko
|
|
|
Post by Pino on May 21, 2009 15:00:43 GMT 1
Blijft een erg mooi 106je ben erg benieuwd welke velgen het worden Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on May 23, 2009 7:19:45 GMT 1
wanneer komen die velgen nou? hahaha mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on May 24, 2009 20:16:13 GMT 1
doe ik geen uitspraken over hou mijn waggie maar in de gaten zie je vanzelf wel wanneer er iets anders onder zit Durf geen deadline meer te stellen hahahahaha maar wordt aan gewerkt
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 25, 2009 22:00:54 GMT 1
Zeg eens tegen stefan dat ie onderhand ook z'n eigen eens aanmeld op het forum. Hahaha. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on May 28, 2009 21:12:09 GMT 1
hahaha ja vroeg of hij zondag mee ging maar dat zag hij weer niet zitten Heb laatst nog even foto gemaakt van mijn oude spoiler tegenover mijn nieuwe spoiler. HIer de pic: laatst nog plekje ontdenkt dat gemaakt moet worden dus gaat hij nog samen met motorkap keer naar mijn reperateur Marko. Daarna kan alles goed geschuurd worden en dan naar de spuiter met de handel misschien neem ik zondag de spoiler wel even mee
|
|
|
Post by mikey on May 30, 2009 5:30:10 GMT 1
zo gelukkig is het verschil van grote maar heel klein hahahahaha maar die spoiler past wel goed bij je bodykit
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on May 30, 2009 16:50:24 GMT 1
Kijk dat is tenminste een spoiler! En net wat mikey zegt hij past goed bij je bodykit dus hij zal wel erg goed op je auto staan denk ik ;D
Mzzl Michiel
|
|