|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 14, 2009 19:57:42 GMT 1
Mooi klote allemaal. Zal het even kort houden. Vorige week zaterdag een grafpostbode van de tnt tegen m'n deur aangezeten met zijn stuur van zijn fiets. Deze schade is nog steeds niet opgelost met de TNT en de volgende schade heb ik weer te pakken. Even alarm in laten bouwen denk je, kom je terug, bumper in de puin........... Bleek dat ie iets met het contact aan het doormeten was ofzo en hij start de auto, ston ie dus nog in z'n 1. Je raad het al...........tegen de muur. Bumpert naar de klote en aan beide zijden gescheurd wat strakgezet was. Maandag weet ik waarschijnlijk meer want dan belt ie zijn verzekering op. Duitse autosportfestival ga ik dus waarschijnlijk niet meer redden helaas. Even afwachten dus hoe dit allemaal verder gaat lopen met al dit gezeik. Grtzzzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 14, 2009 20:19:42 GMT 1
is idd mooi kut zo hopelijk is alles snel geregeld
|
|
|
Post by mikey on Mar 14, 2009 23:03:24 GMT 1
oooo ja wat een lompe lul dan zeg die kerel. arme melvin toch das echt niet leuk meer hopelijk krijg je van beide partijen goed nieuws te horen
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 15, 2009 12:36:49 GMT 1
Heb gemaild met tussenpersoon verzekering van mij. TNT word waarschijnlijk wel vergoed want anders gaat het via rechtsbijstand. En die bumper met dus de meeste schade waarschijnlijk niet want hij kan dat volgens mijn tussenpersoon niet op zijn eigen wa verzekering verhalen. Dit is dus vertieft genoeg ook de duurste en ergste schade. Even afwachten hoe het allemaal verder gaat lopen.......... Vuile tiefusbende........... Grtzzzzzzzzz
|
|
|
Post by speedyboz on Mar 15, 2009 13:49:04 GMT 1
hey melvin,
is klote joh, maar over die bumper. het lijkt mij dat het bedrijf waar het gebeurt is ook wel verzekerd is voor dit soort ongevallen/schades, dus dat moet je dan maar eens navragen bij de inbouwer.
succes er mee en houd ons op de hoogte.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 15, 2009 15:42:01 GMT 1
nou volgens mij is t nie een bedrijf das t probleem denk maar hopelijk komt het goed melvin hou ons maar op de hoogte
|
|
|
Post by speeddemon on Mar 15, 2009 17:25:42 GMT 1
Lijkt mij sterk dat iemand je auto in elkaar kan rijden zonder er verantwoordelijk voor te zijn....!!
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Mar 15, 2009 18:37:01 GMT 1
waar heb je dat alarm in laten bouwen dan? want als dat zon camco alarm is moet dat zelfs beveiligd zijn tegen starten als die in zijn versnelling staat MITS niet goed aangesloten.....
hij kan dat altijd via zn wa verhalen das de grootste onzin
tis wel weer kut man zeker met zon kleur als jou loopt de schade al heel snel hoog op omdat je veel dele overnieuw moet laten uitspuiten om kleurverschil tot zo weinig mogelijk te beperken
sterkte!!
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 15, 2009 20:31:10 GMT 1
Ik was meegeweest met dat alarm. iemand in oosterhout doet dat in zijn vrije tijd zegmaar, doet het ook al 8 jaar. Hij was het contact aan het doormeten maar melvin heeft een beetje speling als hij in zijn 1 staat dus lijkt het als hij in zijn vrij staat maar was dus niet, dus hij start hem gewoon met de sleutel met als gevolg dat hij tegen de kast aan klapt met alle gevolgen van dien. Hij moet het idd via zijn persoonlijke WA verzekering verhalen wat gewoon moet lukken als hij verzekerd is Maar is idd kut zo
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 16, 2009 18:28:57 GMT 1
Is dus idd geen bedrijf. Laten doen bij een kerel. Is wel een Camco, maar die werkt prima verder kwa veiligheid dat ie bv niet start in z'n versnelling. Dat het niet via zijn WA verzekering vergoed word heb ik ook maar gehoord van mijn tussenpersoon die mijn verzekering van de auto doet, want volgens hem vergoed die verzekering geen schade aan andermans moterrijvoertuigen. Degene die in mij auto rijd is verzekerd op mijn verzekering volgens hem (in dit geval WA extra) Om er verder gezeik mee te voorkomen hebben we het anders geregeld. Dus hij met zijn auto tegen de mijne heeft gezeten, dat moet gewoon verzekeringswerk zijn als het goed is. Hij zou vandaag een ingevuld schadeformulier toesturen aan mij zodat ik mijn deel kan invullen en dan stuurt hij het weer naar zijn (auto) verzekering. Verder heb ik vandaag een belletje gehad van iemand van de TNT en die komt woensdag om half 5 even kijken, dus daar gaan we wel uitkomen neem ik aan. En wat het spuiten betreft, volgens die spuiter zijn losse delen spuiten geen probleem, mits hetzelfde word gespoten, dus allemaal dezelfde richting. Laat 'm straks ook weer door die gast spuiten die mijn auto heeft gedaan, dan neem ik aan dat het goed komt. Daarbuiten moet het grootste deel zowiezo wel gespoten worden: de deur waar die tntbezorger dus tegenaan heeft gezeten, rechterachterscherm want daar zaten ook wat krassen, de voorbumper, en dus ook de 2 zijschermen want die dus strak waren en nu gescheurd. Moeten straks even bekijken hoe we het allemaal precies gaan aanpakken. Misschien dat een nieuwe bumper handiger is omdat de bumper dusdanig beschadigd is dat fiksen wel een hels karwei zal worden. Maar eerst maar eens afwachten wat de verzekeringen doen met de schade en even het schadebedrag laten bepalen deze of anders volgende week ergens. Houd jullie op de hoogte. Grtzzzzz
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 16, 2009 20:44:05 GMT 1
hej melvin... tering wat heb jij een pecht hej! Damn... hoop echt dat alles goed komt voor je! succes met het afhandelen kerel!
mzzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 18, 2009 18:40:39 GMT 1
Tnt dus vandaag geweest en liep anders dan ik had verwacht moet ik eerlijk zeggen. Had een hoop gezeik verwacht maar was helemaal niet het geval eigenlijk. Was een heel schappelijke kerel. Het enige wat ik wel lullig vond is dat hij zei dat die bezorger onkende dat ie er tegenaan had gezeten mjah die discussie wilde ie zowieso niet gaan voeren want hun zijn toch verzekerd voor zulk soort ongevallen. Heb dus samen met hem wat formulieren ingevuld en een schadeformulier. Mijn deel is ingevuld, zijn deel doen ze op kantoor want hij had die gegevens van die bezorger niet bij en als alles is ingevuld sturen hun mijn deel naar mij zodat ik de achterkant kan invullen en opsturen en hun net zo. Verder de schade van de bumper is ook alles ingevuld en verwacht deze of anders volgende week wat te horen wanneer ik hem bij het schadebedrijf neer moet zetten om het schadebedrag te bepalen. Dan zal hij waarschijnlijk nog een keer daarheen moeten voor het zelfde maar dan voor de schade van tnt uiteindelijk. Dus verder is het even afwachten en als alles rond is kunnen we weer gaan hobbyen. Als het goed is worden dan allebei de zijkanten volledig opnieuw gespoten en de voorbumper en waarschijnlijk nog wat losse delen, dus werk zat in aantocht. Ps. hier nog wat foto's van de schade: Krasjes TNT post (niet erg boeiend maar wel erg dure schade) omdat het toch net door de gekleurde lak heen is: En de voorbumper schade (is dus ook wat krom maar misschien niet helemaal goed te zien op de foto's): Grtzzzzzz
|
|
|
Post by chris on Mar 21, 2009 18:32:52 GMT 1
hey melvin succes met opnieuw opkanppen als je eenmaal pech heb zit alles tegenkan mee praten maar altijd blijven lache
|
|
|
Post by mikey on Mar 22, 2009 9:05:30 GMT 1
oei oei oei dat zijn gen leuke schades, maar jah misschien dan toch maar eens wat minder zwart laten doen denk ik hahaha
hopelijk loopt het allemaal goed af kerel!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 22, 2009 17:20:47 GMT 1
alles komt goed schade tnt wordt waarschijnlijk vergoed, andere ook als het mee zit. hoe zwarter hoe beter hahaha
|
|