|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 22, 2009 21:04:49 GMT 1
Voor het goed zijn komt alles goed. Schade bumper is al in behandeling en schade van tnt gaat van de week in behandeling als het goed is. Grtzzzzzzzz
|
|
|
Post by speeddemon on Mar 22, 2009 23:31:15 GMT 1
Kijk uit met wat je allemaal gewoon het internet opgooit he kerel... iedereen ken het lezen... Universalcars is een openbaar forum..!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 23, 2009 17:07:44 GMT 1
Jup, heb je gelijk in. Heb het allemaal een beetje veranderd. Thanx. Grtzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 4, 2009 15:03:43 GMT 1
Maandag expertise. Waarschijnlijk dan gelijk van allebei de schades voor het goed zijn. Zou mooi wezen dan ken ik eindelijk beginnen met de auto want duurt allemaal veel te lang dat gezeik zo. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Apr 4, 2009 18:37:36 GMT 1
dat zijn verzekeringen he, als ze geld krijgen zijn ze snel maar als ze moeten uitkeren dan duurt het heel lang en nog ff een tip, als je hem weer in orde heb doe hem dan laten taxeren, dan vang je meer!!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 16, 2009 15:39:38 GMT 1
Expertise is dus geweest en de schade komt in totaal op zo'n 2500 euro ongeveer. Nieuwe voorbumper heb ik vandaag ook opgehaald, dus die heb ik dan igg. al. Nu nog wachten op het racegaas (is besteld), want heb een bumper van autostyle maar die konden niet het goede gaas leveren. Verder wacht ik nog steeds op geld van die TERINGverzekeringen. Heb er nog niks van gehoord. Vandaag een paar mailtjes weggedaan dus hoop binnenkort meer te weten.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 16, 2009 17:28:25 GMT 1
begin is gemaakt dus als je hulp nodig hebt straks met schuren hoor ik het wel, je geeft maar een gil gr
|
|
|
Post by ricow on Apr 17, 2009 0:14:22 GMT 1
succes ermee dat kan nog wel ff duren hoor.... verzekeringen zijn niet zo snel met geld geven, met geld innen daarintegen zijn ze snel genoeg
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 17, 2009 11:05:57 GMT 1
Jup, weet het. Heb mail terug gehad en ze zeiden dat ze het schaderapport nog niet binnen hadden, dus schiet lekker op zo allemaal. Grtzzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Apr 18, 2009 7:00:24 GMT 1
das mooi kut ouwe, hopelijk kan je hem voor speed 2009 af hebben kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 21, 2009 17:15:45 GMT 1
Hoop het ook, maar zit er niet in denk ik zo. Ben ook bij iemand savonds en in het weekend aan het werk (garage metselen). Wil dat eerst even afmaken en dan zo veel mogelijk avonden en weekenden aan de auto gaan werken. Heb samen met een maat van me besloten om de auto dan maar weer bijna helemaal opnieuw over te laten spuiten (gewoon deze kleur) zodat alle krasjes en beschadigingen weer weg zijn en dat het kwa kleur allemaal mooi blijft kloppen. Nieuwe bumper en gaas inmiddels allemaal binnen. Verder heb ik ook stel nieuwe koplampen met bi-xenon klaarliggen hier. Ga binnnekort nog even kijken voor andere achterlichten en tegen die tijd hoop ik dat alles met de verzekering ook rond is zodat ik kan gaan beginnen onderhand. Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 21, 2009 22:05:28 GMT 1
wordt tijd man ik kom helpen deste eerder is hij af gr de buurman
|
|