|
Post by DIAMO!! on Mar 2, 2011 8:27:06 GMT 1
DAMN......... sterkte man
mischien toch kijken voor een gereviseerd blok en bak........ en dan die prijzen afwegen tegen het kopen van een andere auto waar je (misschien) toch weer veel aan gaat doen !?
in ieder geval succes/sterkte man
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 2, 2011 11:20:52 GMT 1
Matty,
Dat is K*t om het zo maar te zeggen.
Denk idd dat je beter kan kijken naar een ander blok oid.
Succes en sterkte ermee!
|
|
|
Post by ronald on Mar 2, 2011 12:00:27 GMT 1
Dat zijn mindere berichten, we hadden het er van het weekend nog over maar ik had niet gedacht dat het zo erg zou zijn. Hopelijk kun je voor een mooi prijsje revisie onderdelen kopen.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 2, 2011 16:37:16 GMT 1
Das idd. klote nieuws. Veel sterkte ermee igg. man.
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Mar 2, 2011 16:38:45 GMT 1
Hey Matty, Dat is echt zwaar klote man.. Ik zou dan toch voor een een revisie bak en blok gaan. Ik denk dat de kosten hiervan wel meevallen. Want het is echt jammer als je die dikke Astra weg moet doen Sterkte kerel! Mzzl Michiel
|
|
|
Post by skitzo on Mar 2, 2011 18:28:52 GMT 1
dat is klote man.. maar waarom zou je er geen 2ehands bak achterhangen.. als het blok verder nog goed liep zie ik geen reden om daar iets aan te doen. www.onderdelenlijn.nl daar je zoekopdracht ingeven en dan komt er echt wel wat leuks uitrollen
|
|
|
Post by daffy on Mar 2, 2011 21:03:38 GMT 1
GVD, das klote man.
Als ik jou was zou ik voor een andere bak gaan. Maar had er dan ook gelijk een ander blok erin gelepelt (groter natuurlijk ;D)
Succes ermee en we horen het wel
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 2, 2011 23:47:23 GMT 1
We hebben idd gekeken naar verschillende mogelijkheden. Omdat er meer kosten aankomen alleen al voor het motorblok, is het verstandig een blok met minder kilometers terug te plaatsen. (wat wil je ook na 3 ton op lpg) Één van de opties was een 2.2 16v met 180 pk. Dat is opzich wel te realiseren, alleen moet er dan zoveel aangepast gaan worden dat het me nog veel geld gaat kosten. Ik heb zojuist besloten om het gewoon bij een 1.6 16v te houden, omdat mijn budget niet groot genoeg is, en omdat ik ooit toch het geld wil hebben om eens iets anders t kunnen kopen, ookal is dat misschien pas over een paar jaar. Dus gaan we nu opzoek naar een degelijk motorblok. lpg gaat er wel meteen uit nu, dat werkte al langer niet meer naar behoren. T is effe klote nu, maar het doet nog veel meer pijn als het niet meer te maken viel, of dat ik hem in onderdelen had moeten verkopen.... Mzl matty
|
|
|
Post by mikey on Mar 6, 2011 7:49:17 GMT 1
je hoeft echt niets verder aan te passen als je er een 2.0 16v in legt hoor. Dan ga je maar 60 pk hooguit omhoog en dan hoef je echt niets aan te passen
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 6, 2011 22:31:54 GMT 1
Hallo vrienden... Ik heb de afgelopen maand erg lopen twijfelen over de keuze voor mijn astra. Vele mogelijkheden heb ik tot op de bodem uitgezocht. Daarbij hoorde ook de keuze voor een andere auto. Het heeft me wat moeite gekost, maar ik ben uiteindelijk tot een mooi besluit gekomen waar ik nu 100 % achter sta.
het is een nieuw project, waarvan de technische basis voor zover ik heb kunnen zien, goed is. Het gaat om een zwarte astra g coupe turbo. Bouwjaar 2003, 120d kilometers op de klok. Deze is voorzien van alle opties, incl schuifdak. Ik heb hem voor een mooie prijs kunnen kopen, maar dit heeft een rede. De astra zit niet zo best in de lak... Daar zal ik werk van moeten gaan maken. Ook past het interieur niet 100%, deze is afkomstig uit een cabrio, dus achterbank is net ff anders.
Er zitten hele dikke velgen onder, RH's 9 en 10 j... Zwart hart met gepolijstte rand.
Verder wil ik deze wagen een beetje 'eigen' gaan maken, dus het wordt een project wat zijn tijd nodig gaat hebben. Ik neem hierbij geen overhaaste beslissingen. Vrijdag ga ik hem ophalen, staat gelukkig dichtbij... Niet dus...
First thing's to do; - bij thuiskomst eerst de RH's eronder gooien, want hij staat op zijn winterwieltjes momenteel.
- beetje met t schroefset spelen,
- wasbeurt geven.
Dan is de dag ver om, dus zie ik wel ff verder.
De oude astra gaat denk ik in delen weg. Natuurlijk zijn er een aantal onderdelen die ik ga overzetten, Denk aan audio, spiegels, misschien de voorpartij enz.
Ik houd jullie op de hoogte, en foto's volgen na vrijdag.
Mzzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 6, 2011 23:04:34 GMT 1
wow gefeliciteerd gozer !!!!
greetzz GVD
|
|
|
Post by skitzo on Apr 6, 2011 23:09:25 GMT 1
heb net de foto's gezien bij Erwin... godverdomme wat staan die RH's er kneiterdik onder zeg..
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 7, 2011 7:05:50 GMT 1
Yeeeey!! Eindelijk weer een assie!
|
|
|
Post by Pino on Apr 7, 2011 8:23:23 GMT 1
Heey goed bezig kerel!!
Ben erg benieuwd naar de nieuwe Astra dus kom maar op met die foto's!!!
|
|
Wrecked
driver
13?C+ = Dak open ;)
|
Post by Wrecked on Apr 7, 2011 8:23:34 GMT 1
Veel succes met je nieuwe project! Ben benieuwd naar de foto's.
|
|