|
Post by opeltje16v on Sept 18, 2010 17:59:56 GMT 1
Zo groot als hoe erg ik me er op verheugde, zo groot was ook de teleurstelling toen ozzy en ik daar aankwamen. De velg opzich was een mooi exemplaar, maar de gepolijste rand was dus idd in de blanke lak gezet. En die zag er niet meer zo gaaf uit. Er stonden krasjes op, en de harten van de velgen waren niet echt heel mooi meer. Nou is het wel een 2e hands velg, maar ik had toch net iets meer ervan verwacht. Nu zou ik na de aanschaf, ook nog eens die velgen op kunnen later knappen.
Ik baal er wel van, want het waren toch hele mooie velgen, en ik was dan ook erg benieuwd hoe het zou staan onder de astra.... Maarja... Ik droom nog wel even verder.
Mzzl matty
|
|
|
Post by Pino on Sept 18, 2010 18:58:54 GMT 1
Hey Matty, Dat is wel flink balen man.. Want zijn ook zeker dikke velgen en weet zeker dat ze super zouden staan onder de Astra! Maar als er teveel werk aan zit dan is het ook niks om ze over te nemen want dan kosten ze je nog een hoop geld. Suc6 met de verdere zoektocht en ik zal mijn ogen open houden Mzzl Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 18, 2010 19:05:03 GMT 1
er zijn meer velgen dan kerktorens,
geduld is schone zaak, maar altijd kut als je je ergens op gehoopt hebt:)
succes
|
|
|
Post by daffy on Sept 19, 2010 11:35:23 GMT 1
Das wel balen man, Gewoon verder kijken en geduld hebben dan kom je vanzelf wel weer iets moois tegen
|
|
|
Post by mikey on Sept 28, 2010 5:24:51 GMT 1
het waren inderdaad wel dikke velgen, maar geloof mij maar dat er altijd nog wel ergens dikkere velgen rond dwalen
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 16, 2010 21:04:17 GMT 1
Het werd toch onderhand eens tijd om nieuwe voorbandjes aan te schaffen, want ik rijd momenteel op zoiets als slicks.. haha Dus vandaag zijn ze besteld. Binnenkort moet ie ook weer een apk'tje krijgen, grote beurt heeft ie net gehad en daarbij hebben we alles nog ff gecheckt. dus als het goed is fietst de astra met gemak door de keuring.... Verders wordt het tijd eens wat kleine details aan te gaan pakken, zoals ophangpunten bumpers nalopen, interieur verlichting (datum/tijd/temp) fixen, daarbij moet heel me middenconsole eruit! dan nog uitlaatjes grondig polijsten, en natuurlijk gaat de purple mirror voor de winter nog ff flink in de wax! mzzl matty
|
|
|
Post by Pino on Nov 16, 2010 23:25:35 GMT 1
Kijk jij bent weer goed bezig! Dan is de Astra straks weer helemaalwinter klaar Blijft hij de winter binnen of mag hij gewoon de sneeuw mee in En ja een paar goede bandjes kunnen geen kwaad van de winter Want ze voorspellen weer een berg k*t weer..
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 17, 2010 22:08:02 GMT 1
men assie heeft tot nu toe elke winter nog overleefd, ook in de sneeuw. dus blijft me trouwe karretje me ook in de winter van dienst zijn Het schijnt idd een zelfde winter te worden als de vorige... mzl matty
|
|
|
Post by opeltje16v on Dec 25, 2010 13:50:33 GMT 1
zow... de astra is weer met de hakjes over de sloot door de keuring geslingerd. Thanks Adje! na wat kleine aanpassingen (xenon eruit, orange knippers erin, enz.) en een gastest die niet helemaal vlekkeloos verliep, hebben ze hem toch maar afgemeld bij de RDW. Dus ik kan weer een jaartje kachelen met men ride! Volgende update; Neon fixen (mag onderhand wel na een jaartje) een deel van de kabels zijn vorige winter door een lading ijs onder de auto dwars doormidden gesneden. Ook moet ik nog altijd men middenconsole eruit halen om de verlichting te fixen in de boordcomputer en het kachelpaneel... alleen dat is zo'n KUTwerk! haha mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Dec 25, 2010 20:37:51 GMT 1
hoezo xenon eruit? ? bij mij is hij geheel goed gekeurd ook met xenon erin hoor en hij is de keuring doorgekomen zonder kat eronder mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 26, 2010 1:30:55 GMT 1
Bij sommige types lampen kan het lichtbeeld ed. wel eens veranderen met xenonlampen erin en mogen ze 'm officieel niet goedkeuren geloof ik als het lichtbeeld niet klopt. Maar zonder kat door de keuring heengekomen joh? Was de co2 uitstoot niet te hoog dan?
Grtzzz
|
|
|
Post by mikey on Dec 26, 2010 15:07:03 GMT 1
Bij sommige types lampen kan het lichtbeeld ed. wel eens veranderen met xenonlampen erin en mogen ze 'm officieel niet goedkeuren geloof ik als het lichtbeeld niet klopt. Maar zonder kat door de keuring heengekomen joh? Was de co2 uitstoot niet te hoog dan? Grtzzz De co2 uitstoot zat goed binnen de limiet, bij sommige auto's kan dat dus mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Dec 26, 2010 21:09:11 GMT 1
dan heb je geluk gehad mike. mijn middendempervervanger heb ik ook lekker laten zitten deze keer, maar die heeft nix met de CO2 te doen. De kleur van de xenon (12000k dus echt paars,) werd niet goedgekeurd. op een wit vel papier is het echt een duidelijke paarse kleur, en dat is afkeur. Het ligt er ook aan hoe de betreffende garage er mee omgaat natuurlijk. maar no worries, de xenon heb ik allang weer terug gebouwd!!! mzzl
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 2, 2011 7:45:06 GMT 1
hey mensen... De astra heeft een hartstilstand op het moment.... Het is begonnen met wat vreemde geluidjes en trillingen. Trilling werd wat minder, het lawaai deste meer. Gisteren naar sprundel gereden naar een garage, Toen ik daar aankwam, kreeg ik de astra amper nog in een versnelling. Toen we hem op de brug hadden gezet, bleek al snel dat ik erg veel geluk heb gehad dat ik daar heb kunnen komen. Mijn versnellingsbak is volledig naar de meuk,evenals het differentieel. Reparatiekosten daar sla je van achterover, en a adn gezien er 3 ton op de teller staat op gas, is het eigenlijk niet de moeite om nog een stuiver uit te geven aan dit blok....
Ik zit nu echt even met men handen in het haar. Weet even niet zogoed wat nu het beste is...
Mzzl matty
|
|
|
Post by speeddemon on Mar 2, 2011 8:04:27 GMT 1
En heb je al gekeken voor 2e hands bakken en blokken?? Misschien dat dat goedkoper en meer oplevert dan dit oude spul repareren..? een andere bak kopen (en evt. reviseren)
Want de bak (en de motor) kunnen dan miss wel op zijn... Maar in de rest van de auto zit eigenlijk ook weer teveel geld en tijd om de hele auto weg te doen, toch..??
Ik heb alleen geen idee wat dat soort dingen voor opel kosten.. weet alleen dat er voor de CRX zat blokjes en bakken los te koop zijn..
|
|