|
Post by colin on Jan 6, 2009 19:32:54 GMT 1
Hee ik zit er over te denken om een tweede dasbhoard er bij te halen voor mijn opel astra om deze te gaan polysteren. Hebben jullie nog tips. Dit is mijn eerste keer waar moet ik op letten en wat wel te doen en wat niet?
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 6, 2009 21:08:14 GMT 1
Denk er nog een aantal keer over na. dat is de eerste tip. wat een hels karwei is dat om je dashboard los te halen. Het terug bouwen daar en tegen is nog erger Poleyesteren kan jorie je mee helpen.
|
|
|
Post by colin on Jan 6, 2009 21:45:32 GMT 1
Is er nergens een adresje waar je het kan laten doen voor een redelijke prijs?
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 7, 2009 18:26:59 GMT 1
hee kerel je kan is navragen bij hb design in giesen zijn heel goed daarin. maar een tip als je er zelf aan begint zou ik niet polyesteren, maar zou het profiel wat op je dashboard zit zoveel mogelijk weg schuren en dan aantal lagen spuitplamuur erop zetten. voorkomt scheuren en is minder werk
|
|
|
Post by colin on Jan 7, 2009 21:12:10 GMT 1
Bedankt he ik zou is gaan informeren;)
|
|
royo
driver
|
Post by royo on Jan 8, 2009 1:04:34 GMT 1
Wel goed over nadenken van te voren.. Een maat van me had z'n dashboard ook laten spuiten in oranje metallic (zelfde kleur als exterieur), maar heeft het later mat zwart laten spuiten ivm de weerkaatsing van de zon... Maar folietje op de voorruit of een goede zonnebril wil ook wel helpen denk ik
|
|
|
Post by colin on Jan 10, 2009 0:40:39 GMT 1
mm oke bedankt voor alle tips, maar ik was dus langs hb geweest en hij moest nog even kijken of die het kon spuiten omdat het een zachte ondergrond was nou kreeg ik vanmorgen dus een mailtje dat het niet kon omdat het te zacht was en hij er geen garantie op kon geven weet iemand dan een adres om me dashboard te laten polyesteren dat het alsnog gespoten kan worden?
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 10, 2009 9:13:55 GMT 1
saiko carstyling in eindhoven maar ook ik zou gaan voor het structuur uit je dash schuuren is vele malen beter dan der poly der op gooien
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 10, 2009 14:54:06 GMT 1
om het spiegelen van je dashboard tegen te gaan moet je ipv de normaal gebruikte hoogglans eens overwegen om zijdeglas te nemen, scheelt een hoop in glimmen en is net zo'n mooi effect.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 10, 2009 15:17:46 GMT 1
als je dashboard van zacht materiaal is... Laten we zeggen een "schuim" met daar kunstleer over..
Zou je eens bij Jac waas moeten kijken voor bankstelverf.... De kleuren zijn beperkt..maar je krijgt een superstrak resultaat dat ook op zachte en beklede interieurdelen blijft zitten.
|
|
|
Post by colin on Jan 10, 2009 19:15:10 GMT 1
Hebben jullie mischien ervaringen met vinyl lakken ik hoorde dat dit ook goed was als je een zacht dashboard hebt?
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 10, 2009 22:09:32 GMT 1
je kunt ook je dashboard laten flocken. dat kunnen ze bij DG custom leather in Breda en vast nog wle op meerdere plaatsen
|
|
|
Post by colin on Jan 11, 2009 14:29:40 GMT 1
Ziet dit er ook mooi uit als je dit in het zwart laat doen? Of zie je er dan niet zoveel van?
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 11, 2009 22:10:51 GMT 1
volgens mij als je je dashboard laat flocken trekken ze er gewoon stof omheen. dit zal dus niet zo verschillen van wat je nu hebt. als je echter een heel andere kleur wil kan het er wel strak uitzien.
|
|
|
Post by colin on Jan 13, 2009 18:11:48 GMT 1
Als ik het idee met het spuitplamuur wil gaan doen hoe moet ik dit dan gaan aanpakken?
|
|