|
Post by matheeuwissen on Jan 13, 2009 22:31:31 GMT 1
zou eerst met wat groffe korrel schuren iets van 400 o.id. om het profiel eruit te schuren. daarna zou ik fijner gaan schuren korrel 1000. daarna spuiten met 2 componenten spuitplamuur. veel beter dan die motip troep. met een afstekende kleur op de spuitplamuur nevelen. nevel zo veel mogelijk wegschuren. niet te veel want dan schuur je door de spuitplamuur heen. daarna kun je spuiten.
|
|
|
Post by colin on Jan 14, 2009 8:44:19 GMT 1
Oke wat kan ik dan het beste gebruiken voor te nevelen en als het spuitplamuur erop zet welke korrel moet ik dan gebruiken om te schuren?
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 14, 2009 15:16:57 GMT 1
gewoon goedkope verf b.v. rode verf ofzo iedereen heeft wel een busje motip verf staan d8 ik zo. spuitplamuur kun je schuren met korrel 1000 ook
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 14, 2009 15:18:26 GMT 1
ik zou btw proberen ook je dashboard 2 componenten te spuiten
weet niet hoe je met een verfspuit overweg kan.
|
|
|
Post by colin on Jan 14, 2009 20:34:37 GMT 1
Oke dus ik doe eerst me dashboard schuren en dan spuitplamuur en dan nevel er over rode verf dan schuren tot de rode verf weg is? Maar ik laat het dashboard spuiten
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 14, 2009 23:49:04 GMT 1
Die verf is er voor om goed te kunnen zien waar oneffenheden zitten in je plamuur... waar bulten en waar kuiltjes zitten. Daar waar de verf sneller weg is dan de rest zit een bult..daar waar de lak het langste blijft zitten daar zit en kuil... Is om een retestrak resultaat te krijgen
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 15, 2009 13:11:01 GMT 1
je moet ook niet alles wegschuren want dan schuur je door de spuitplamuur heen. heet meeste zal er ook zo afgeschuurd zijn maar er zullen altijd putjes zijn waar een spikkeltje rood blijft zitten. deze puntjes moet je gewoon laten zitten.
het is idd om een zo strak mogelijk resultaat te krijgen. en dat wil je ook denk ik.
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Feb 8, 2009 19:20:20 GMT 1
spuitplamuur wordt hard he en jou dashboard is ''flexibel/zacht'' dus dat gaat ook niet werken.
spuiten met weekmaker erin zou een oplossing kunnen zijn maar denk in jou geval niet het mooiste omdat je dasborad redelijk druk is als ik t zou mogen zeggen even doorsparen en bekleden want een gespoten dashboard is echt geen pretje met je uitzicht.ikzelf heb t ook en af en toe zie je echt helemaal niks........
|
|