|
Post by opeltje16v on Oct 19, 2011 6:56:31 GMT 1
Kiek't um goan!
|
|
|
Post by Pino on Oct 19, 2011 8:40:51 GMT 1
Haha ja dat is weer het leuke aan Forza, daar kan je dat allemaal mee doen ;D
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 19, 2011 14:27:08 GMT 1
Idd best vet. Jammer van de lip maar die zit er nu ook niet op. Die is eergisteren eraf gehaald bij Ramon om het scheurtje te herstellen. Iemand anders vind het onzin maar stoor me eraan dus Ramon gebeld of hij dat kon maken. Ben benieuwd! De lip is wel door en door gescheurd dus kwa structuur blijf je het zien maargoed als het er maar beter uitziet dan het was. Kwa velgen ben ik er ook uit. WIT !! Met een goude glinster en de glinster die ook bij Pino op zijn lak zit. Deze worden ergens in november gespotn hoop ik. Als Ramon tijd heeft. De spoiler heb ik er net weer opgekit. Ik denk dat het iets minder netjes is als vorige want stond volle bak ik de hagel en regen Maarja zie het morgen wel als het weer droog is. Voorlopig blijft hij op de oprit staan thuis in breda. Zaterdag denk pas weer rijden en hopen dat hij uitgehard is. Gr. & x ozzy
|
|
|
Post by Pino on Oct 19, 2011 15:05:53 GMT 1
Wit zal hem erg goed staan ;D Ben erg benieuwd! En inderdaad de auto ff laten staan tot de kit weer goed hard is, dan weet je ook zeker dat de wind hem tijdens het rijden niet van de auto af trekt.
|
|
|
Post by skitzo on Oct 19, 2011 17:41:34 GMT 1
klopt de lip zit nie in het spel nie vond het met de wielen toch wel leuk in de buurt komen
|
|
|
Post by mikey on Oct 22, 2011 5:39:37 GMT 1
ik ben benieuwd hoor
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 23, 2011 21:07:31 GMT 1
nou de spoiler zit erop. moet alleen wel de kit een keer bijwerken want tis niet naar me zin kwa netheid. maarja wat wil je met dat ka uu tee weer.
de lip weet ik nog niets over, nog niets gehoord van ramon. zal wel meer tijd kosten dan de 2 dagen die hij ervoor had staan. ben benieuwe hoe het eruit ziet en dan is hopelijk deze week de suup weer netjes en clean. vind het toch maar niets als er onderdelen missen en beschadigd zijn. zal blij zijn als hij weer compleet is.
keep You up to datum!
|
|
|
Post by mikey on Nov 2, 2011 7:43:00 GMT 1
de lip is weer netjes gemaakt hoor ozzy, je ziet het van afstand mooi nie meer en van dichtbij moet je ook goed kijken
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 16, 2011 21:53:22 GMT 1
Nou .. Zal het forum weer eens updaten. De lip is idd netjes gemaakt door Ramon. En zit er ook alweer onder. De volgende update zijn de wintersloffen. Morgen ( donderdag ) kan ik ze ophalen en zijn ze ral 9003. Oftewel WIT ! Er gaat geen blanke lak over aangezien ik er meer gezeik als plezier van heb van die steenslag Dus ze kunnen mattig uitslaan maar dat zien we dan wel. Winterbanden zijn ook besteld en komen volgende week binnen. De velgen gaan eerst 3 keer in de was en wax en dan gaan ze er onder. De velg loodjes ga ik van te voren wit spuiten want detail is alles De banden zijn van vredestein, wintrax extreme Dat was het wel weer even. Laat jullie weten als de velgen eronder liggen Liefs uit geertuidenberg
|
|
|
Post by skitzo on Nov 18, 2011 0:11:33 GMT 1
je heb 480 gram aan plaklood liggen dus moet goedkomen war
|
|
|
Post by mikey on Nov 23, 2011 19:39:37 GMT 1
ben zeer benieuwd man
mzzl mikey
|