|
Post by dennist on Sept 7, 2011 18:42:41 GMT 1
Lekker kut :S Maar, afhankelijk van de verf, moet het er zo vanaf zijn (klei, cleaner) Kijk svp uit met een poetsbedrijf! Ziet er op t eerste gezicht vaak goed uit, maar vaak heb je meer swirls en hologrammen dan je lief is! Succes, en (hopelijk) tot op de XXL meet *tis nog niet helemaal zeker of ik der ook bij ben* Mzzl
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 8, 2011 11:06:52 GMT 1
Nou...... De verf is er vanaf!!
Alleen me lak ook van me achterklep. ...
Of te schraal gespoten of te warm geworden met polijsten.
Kelly braat vond dat het aan de lak lag. En de spuiter ga ik hopelijk Zaterdag langs. Ligt aan me werk.
Bovenop me klep is een stuk van 2 bij 2 cm de lak verdraaid en eraf.
Kelly wilde het oplossen door spot repair te doen maar ik ben daar niet zon voorstander van. De rest van me klep ziet er ook niet uit dus het liefst laten spuiten.
We zien wel hoe het afloopt, wie wat wil betalen. Spotten krijg ik vergoed van Kelly wat ik wel netjes vind aangezien het niet helemaal zijn schuld is want ik weet dat die klep schraal was gespoten. Hij probeert het iedergeval netjes op te lossen
Gr. Ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 8, 2011 14:38:44 GMT 1
Heb het gezien, erg zonde van je klep man. Hopelijk word het allemaal netjes geregeld verder......
Grtz
|
|
|
Post by mikey on Sept 8, 2011 21:13:32 GMT 1
idd zonde van je kleppie maar ja alles komt goed
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 9, 2011 10:47:00 GMT 1
|
|
|
Post by skitzo on Sept 9, 2011 19:22:09 GMT 1
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 23, 2011 7:15:45 GMT 1
Nou even een update met nieuws.
Bij de spuiter geweest maar hij zegt hetzelfde als de andere spuiter /mensen. Te warm met polijsten dus geen garantie. Nou lekker dan. Kelly braat weer gebeld uitgelegd en gezegd dat ik er een expert bij wil laten komen. Dit was niet nodig volgens hem want hij wilde niet meer spotten maar toch de klep helemaal spuiten. Nou prima, alleen geen verzekeringswerk dus geen leen auto. Moet ik maar kijken hoe ik naar me werk kom. Was ik niet mee eens want wilde het niet mijn probleem laten worden. Volgende dag datum geprikt en zegt hij dat ik zijn twingo mee kan krijgen. Nou prima, kan ik tenminste naar me werk.
Donderdag is hij klaar hopelijk. Ben benieuwd.....
Nou een leuke update! Heb winter velgen gekocht!
Tommy kaira 17 inch 6 Spaaks
De velgen zien er nu niet uit en moeten worden gestraald en een kleur krijgen. Graag jullie mening over een leuk kleurtje ( geen zwart of goud)
Hoor het graag van jullie.
X oz
|
|
|
Post by Pino on Sept 23, 2011 8:16:16 GMT 1
Goed om te horen dat je klep toch netjes gespoten word! Wat ik kon zien is het inderdaad gewoon te warm geworden door het polijsten, dus de fout van Kelly. (Te lang op dezelfde plek met te weinig poets waardoor de lak erg warm word en eraf klapt.) Maar het belangrijkste is dat het netjes opgelost word! Mooie velgen maatje ;D Dat zijn toch die 6 spaaks die onder de Tommy Kaira Impreza en Skyline liggen? En de kleur, ik zou voor wit gaan Is wel veel schoonmaak werk maar wel erg dik denk ik.
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 23, 2011 13:57:21 GMT 1
Deze maar dan 17 inch. Ze zijn idd van een speciale editie van de impreza. Dus vind ik op zich al wel dik.
|
|
|
Post by tijsto on Sept 23, 2011 14:07:02 GMT 1
Deze maar dan 17 inch Zo werkt ie beter denk ik
|
|
|
Post by Pino on Sept 23, 2011 14:58:23 GMT 1
Die bedoelde ik inderdaad. Erg dikke velgen
|
|
|
Post by ronald on Sept 23, 2011 22:01:44 GMT 1
Laat je ze wit spuiten, want was dat niet iets wat je graag wilde?
|
|
|
Post by mikey on Sept 23, 2011 22:02:09 GMT 1
kijk dat is mooi dat kelly dit toch doet voor je en de wielen zijn echt dik
mzzl mikey
|
|
|
Post by rkcustoms on Sept 28, 2011 10:46:32 GMT 1
Verbranden van je lak moet je inderdaad mee uitkijken bij machinaal polijsten. Meesten drukken ook te hard waardoor je wrijving ook meer word en hierdoor je lak dus echt verbrand! Maar klepje kan inderdaad nu meteen goed gedaan worden!
Gr. Ramon
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 28, 2011 17:06:51 GMT 1
Nou de suup staat bij de spuiter. Ben benieuwd. Ik rij nu een witte starlet 1.3 16v. Zeker 75 pk ! Bots!
De kit halen ze er niet helemaal af omdat dat niet ging zeiden ze.... Pfff heb je dan al die moeite voor gedaan. Ja dan moet je er maar gewoon overheen kitte. Krijg je als antwoord. Wordt beetje moe van alles Maarja blijven lachen en probeer er weer iets van te leren.
Ben benieuwd donderdag...
X oz
|
|