|
Post by ozzy11 on Aug 16, 2011 17:15:37 GMT 1
nee, misschien en ja
nee het gaat niet passen want dat is een model ouder waarvan de bumper net iets anders is. misschien kom het niet uit met me trekhaak. ja het is wel vet maar voor dat geld wil ik het wel eerst passen en kijken of het wel voor mijn type is.
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 30, 2011 10:20:35 GMT 1
De Witte update zijn helaas geen velgen maar verfspetters van de schilder. Ze zijn aan het schilderen bij het nieuwe pand van de baronie en sommige mensen kijken niet uit. Ga vanavond proberen om ze eraf te krijgen en anders ga ons pa en ik ff bij de schilder aankloppen.
To be continued...
De blauwe update zijn blauwe wielmoeren. Gekocht bij de fast car festival meet. Ze zijn anders dan de ouwe. Ander model en wat kleiner en wat blauwer Deze zijn rond met een inbus aan de binnenkant. Dus geen beschadigingen meer aan de buitenkant.
Owja nog een belangrijk punt ... Ze zijn 105 euro minder als de vorige haha
X oz
|
|
|
Post by Pino on Aug 30, 2011 11:31:29 GMT 1
De blauwe update is very nice ;D
De witte update is alleen wat minder.. Hoop dat je ze er nog vanaf krijgt.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 30, 2011 14:21:01 GMT 1
Das minder, die verf op je wagen. Hopen dat je het eraf krijgt. Ben benieuwd naar je nieuwe wielmoeren khut......
Grtz
|
|
|
Post by erwin on Aug 30, 2011 15:27:17 GMT 1
ozzy zonder gein... KLEIEN pas een rode mg geheel ontdaan van witte spatters
|
|
|
Post by mikey on Aug 30, 2011 20:16:20 GMT 1
ik zeg de auto gewoon naar kelly braat brengen en voor 150 euro geheel laten polysten en dat door die schilder laten betalen, dan heb je er ook geen omkijken naar
mzzl mikey
ps ben benieuwd hoe die wielmoeren erop staan
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 31, 2011 23:38:53 GMT 1
Nou de Schilder kan er niet omheen dat het zijn schuld is en dat geeft hij ook toe. Hij weet hoe gek ik op me auto ben en hoe ik hem koester, dus hij heeft heel nuchter gezegd: laat het maar weghalen en ik zie de rekening wel. Dus dat is ook weer mooi opgelost. Morgen ga ik bellen naar 2 poetsers en dan wordt hij snel weer netjes!
De wielmoeren zitten er nog niet op helaas.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 1, 2011 7:35:51 GMT 1
Nou de Schilder kan er niet omheen dat het zijn schuld is en dat geeft hij ook toe. Hij weet hoe gek ik op me auto ben en hoe ik hem koester, dus hij heeft heel nuchter gezegd: laat het maar weghalen en ik zie de rekening wel. Dus dat is ook weer mooi opgelost. Morgen ga ik bellen naar 2 poetsers en dan wordt hij snel weer netjes! De wielmoeren zitten er nog niet op helaas. Gelukkig zit het bij jou wel mee....... en geven ze tenminste toe dat ze het hebben gedaan !!! Gelukkig dat het opgelost wordt
|
|
|
Post by Pino on Sept 1, 2011 8:18:56 GMT 1
Dat is goed nieuws Ozzy! Mooi dat het netjes geregeld word
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 1, 2011 15:26:57 GMT 1
Dinsdag gaat de suup naar kelly braat. En alles is geregeld met de schilder. Dus ik sta op de xxl meeting er netjes bij (voor de verandering)
Sorry bigD ....
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 1, 2011 16:46:51 GMT 1
Ik zet mijn auto ergens achteraf............!!!! ben het helemaal ZAT
|
|
|
Post by erwin on Sept 1, 2011 21:54:34 GMT 1
klinkt makkelijk... maar blijven lachen bigD
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 1, 2011 22:17:00 GMT 1
ALTIJD MAAR BLIJVEN LACHEN !!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 1, 2011 22:37:11 GMT 1
Ben bang dat jullie me nog niet zo goed kennen...... oke het is nu puur materialistisch maar het vreet wel aan me.... :S
oke nu weer ontopic naar Ozz zijn Sub !
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 2, 2011 14:30:44 GMT 1
Mooi dat het netjes opgelost word.
Grtz
|
|