|
Post by rkcustoms on Sept 28, 2011 20:31:49 GMT 1
hoezo gaat de kit er niet volledig af? Je ontkomt er toch niet aan om een flinke laklaag eraf te schuren dus waarom niet wegsnijden en laatste kit met een caramelschijf verwijderen? Ben ik nou de beunhaas hier haha of wa?
|
|
|
Post by mikey on Sept 30, 2011 23:50:19 GMT 1
jah inderdaad waar slaat dat op dat ze niet alles eraf halen dan kan iedere mongool nog wel, als je het maar met belijd doet
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 6, 2011 11:46:07 GMT 1
Nou heb me klep alweer enkele dagen terug en hij is redelijk gespoten.
De vlek van me slot zie je bijna niet meer. Heb wel zelf met een lak stift de randen bijgewerkt omdat dat nog gewoon kaal was. Ze hebben dus alleen de zicht kant gedaan en niet 3 mm eromheen. Dus er steken wel wat kartels uit Maarja. Zo is er altijd wel wat te zeiken.
Ben redelijk tevreden en over 1 week komt me spoiler weer terug.
X oz
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 6, 2011 11:55:55 GMT 1
hmmm oke, heb je het in ridderkerk gedaan? die zouden hem toch helemaal spuiten? je betaald ervoor vind ik dus moeten ze ook netjes werk afleveren, mja misschien ben je het ook wel beu het gezeur;)
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 6, 2011 17:38:48 GMT 1
Nee Kelly braat heeft geregeld. Hij is bij beerens Oosterhout gespoten. Want de spuiter vond niet dat het zijn schuld was. Hij is gewoon te warm geworden zei hij.
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 6, 2011 20:35:08 GMT 1
Nee Kelly braat heeft geregeld. Hij is bij beerens Oosterhout gespoten. Want de spuiter vond niet dat het zijn schuld was. Hij is gewoon te warm geworden zei hij. klopt was ik bij tja beerens hoor ik niet echt goede verhalen meer over mja... het kost je nu iig niets hopenlijk is het showbaar
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 7, 2011 12:14:04 GMT 1
Nee Klopt van de verhalen maar hij was de goedkoopste oplossing voor Kelly dus is hij daar heen gegaan.
Heb btw me motor gereinigd van binnen met speciaal spul. Waarom..? Omdat het kan ! Daarna nieuwe olie+ oliefilter. Kan ik er weer tegenaan.
Velgen worden waarschijnlijk wit of goud..... Ja goed lezen GOUD. Weet het nog niet. Vind het moeilijk.
Wit is dik en wil ik al lang. Maar goud staat ook goed en de velgen zijn dan ook weer Orgineel Tommy kaira.
Moeilijk moeilijk.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Oct 7, 2011 13:53:17 GMT 1
Ik zou voor Origineel Oscar Maas gaan !!!! Doe wat je mooi vind en je zegt zelf Wit wil je al lang Maar uh succes met kiezen gozer
|
|
|
Post by opeltje16v on Oct 9, 2011 15:50:39 GMT 1
goud is ook wel vet, alleen weet ik niet of ze er ook een metallic of flake in krijgen met poedercoaten.... wit is natuurlijk wel wat schadelijker als het gaat om vuil, maar je hebt niet echt moeilijke velgen om schoon te maken succes met de keuze, en als je er niet uitkomt; spaken wit, velgbed goud! hehehe.....
|
|
|
Post by mikey on Oct 10, 2011 19:28:25 GMT 1
ik zou ze goud houden en de velgen lekker origineel houden
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Oct 13, 2011 22:04:08 GMT 1
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 14, 2011 5:49:29 GMT 1
Veel te smal en veel te duur voor imitatievelgen en ik koop geen 2dehands banden.
Maar toch bedankt voor het mee denken.
Skitz hem aan ouwe!
|
|
|
Post by Pino on Oct 14, 2011 8:17:54 GMT 1
Erg dikke wielen! Maar de prijs is echt teveel.. daar koop je bijna 2 nieuwe sets voor.
|
|
|
Post by skitzo on Oct 14, 2011 22:19:27 GMT 1
weet ik veel, had ozzy welleens over zulke dinge gehoord vandaar
|
|
|
Post by skitzo on Oct 18, 2011 23:20:48 GMT 1
assie nou is een keer hiero ben kende mee jeeigen wagen prullen op de nixbox
|
|