|
Post by ozzy11 on Aug 2, 2010 22:45:24 GMT 1
met een grotere intercooler win je zeker wat vermogen. Ik zal tussen de 10 en 15 pk erbij krijgen wat opzich best lekker is. Een ander voordeel is dat ik de suup niet opnieuw hoef te mappen.
Andere updates.
- xenon 8000 k - me voorbumper wordt overnieuw gespoten aankomende woensdag. - woensdag ochtend eerst de suup even uitlaten daarna xenon erin. - kijken voor een grotere intercooler op internet
Greetzz ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 2, 2010 23:58:35 GMT 1
Weer goed bezig man.
Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Aug 4, 2010 17:59:16 GMT 1
Kijk aan hij blijft maar bezig he die kerel
TOT SNEL MAATJE
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 4, 2010 19:22:17 GMT 1
zooo ... de xenon zit erin (van matty ook) van mij 8000k en matty 12000k mede dankzij paultje ging het redelijk goed. me splitter is vanmorgen aangekomen en zit er ook op. heb hem er al op zitten alleen nog geen foto's gemonteerd. pica's: de suup staat nu bij de spuiter en hopelijk is tie vrijdagsmiddags klaar maarja ik ga er niet van uit. ik denk ook niet dat me lip eronder zit want er zal vast wel weer iets aan de hand zijn dat hij hem niet heeft. lekker optimistisch maar je zult zien dat het toch verkeerd loopt keep u posted greetzz ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 4, 2010 19:43:46 GMT 1
Ziet er weer stukken beter uit met xenon erin man. Weer lekker bezig geweest.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 4, 2010 21:16:48 GMT 1
was gezellig vandaag ff met zijn 3en hobbyen Komt goed, geduld is een schone zaak ozzy
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 5, 2010 8:41:04 GMT 1
man o man wat een licht !!!!!
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 5, 2010 11:12:17 GMT 1
duuuuusss... ik krijg net een telefoontje van de spuiter.. ik moest gelijk komen want er moest wat besproken worden met mij. ik daar naar toe, als eerst me lip duurt nog wel ff .... okej had ik al gedacht want waarom zou het ook meezitten, zal denk 2 weken duren ofzo. als 2de, we herstellen alleen het beschadigde deel dus alleen het middenstuk van de bumper... uuhhhmm NEE ! dat gaan jullie niet doen, jullie pakken de gehele bumper. jamaar blah blah blah alleen wat beschadigt is en de rest alleen blanke lak....... nee ik heb afgesproken, steenslag vrij en alles spuiten inclusief de kapjes en splitter. na een half uur met de grote baas (pannekoek) zelf gepraat en gediscuseert dat ik er geen vrede mee had en als ze alleen het middelste zouden doen dat ik het niet door hun liet doen. na 45 minuten daar binnen te zijn loop ik weg met een glimlach want ik krijg een totaal nieuwe voorbumper + carbon lip even een schouderklopje voor me eigen alleen het duurt paar weken voordat ze alles binnen hebben maarja wil gerust ff wachten.. greetzz ozzy PS: nu me voorbumper eraf is kun je wat roest zien aan de zijschermen voor beide kanten, het is maar 2 mm groot maarja dit gaat groter worden en het was al omhoog aan het kruipen dus ik denk dat ik die ook maar meeneem maar dan moet wel de intercooler ff wachten..
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 5, 2010 11:45:04 GMT 1
Kijk ozzy doet geen halve zaken Jammer dat het weer even duurt maar goed je hebt dan wel nieuwe bumper en lip Kan je gelijk je koplampen goed monteren Tot straks
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 5, 2010 12:41:49 GMT 1
lekker bezig man! en wat een pannekoeken... wie is hier nou de klant, GIJ OF IK??? maar komt goed man. mzzl
|
|
|
Post by mikey on Aug 5, 2010 19:15:37 GMT 1
wat een koekwouzen zeg, als hun schade hebben doen hun toch ook niet de helft maken
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Aug 6, 2010 17:01:13 GMT 1
Gelukkig dat ze nu alles netjes vergoeden. Want alleen het beschadigde gedeelte spuiten heb ik nog nooit van gehoord dat ze dat doen. Dus goed gedaan ozzy Wel balen dat de TMIC even moet wachten maar het is beter om de roest nu weg te werken voordat het straks erger word. En een intercooler loopt niet weg gelukkig die blijven ze wel verkopen De Xenon staat hem ook erg goed
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 6, 2010 20:14:11 GMT 1
Jammer dat er altijd eerst zoveel gepraat moet worden eer dat er eindelijk een goede oplossing is gevonden, mjah uiteindelijk gaat het goedkomen zo te horen. Succes ermee igg.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 7, 2010 11:19:09 GMT 1
|
|
|
Post by eric on Aug 7, 2010 17:23:30 GMT 1
goed bezig ozzy
greetz eric
|