|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 7, 2010 19:15:24 GMT 1
Goed bezig man, but I don't see a f*ck op die site.........
Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Aug 8, 2010 8:54:13 GMT 1
hahaha hij kan het toch weer niet laten......
mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 8, 2010 11:02:57 GMT 1
Lekker bezig Oscar! Hoe snel een Impreza standaard ook is... het kan altijd sneller!
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 12, 2010 10:39:40 GMT 1
Ff wat kleine updates; Heb net me xenon gesteld want volgens Tessa en Mikey was het zeer hinderlijk. Het leek wel groot ligt in die spiegels van hun. Heb ze nu zo ver mogelijk naar beneden staan maar nog staan ze op 66 cm ipv 63 cm maarja hopelijk is het beter zo. Nadat ik klaar was veel vlekken voor me ogen, dus hier een waarschuwing!! Kijk niet te vaak in xenon ligt want heb er een beetje last van!
Heb ook ne nieuwe knipperlicht binnen. 20 euro voor een klein stikkie plastic. Zat al wel een lampje in maarja toch.
Ik kreeg net mail van UPS. Volgens mij gaat er iets niet goed met mijn top mount intercooler:
Op verzoek van FATBOY GARAGE stellen wij u ervan op de hoogte dat aflevering van de volgende zending opnieuw werd ingepland.
Belangrijke afleverinformatie
Trackingnummer: 1Z97V3R76744014329 Reden uitzondering: PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
Beetje vaag allemaal. Weet iemand wat het betekend?
Greetzz Ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 12, 2010 22:05:58 GMT 1
ozzy, denk dat ze nu toestemming vragen om het naar nederland te sturen, heb even wat gegoogled en denk dat ze eerst kijken of adres enzo wel klopt voordat het naar nederland komt.
ff wachten dus nog denk
bis morgen
|
|
|
Post by Pino on Aug 14, 2010 12:40:46 GMT 1
Dat klopt ze wachten op toestemming of vrijgeving van het pakket om het naar Nerdeland te kunnen sturen. Komt het pakket uit Amerika? Want dan heeft het met de douane te maken bij mijn catback was dat ook zo. Als je echt zekerheid wilt dan kun je UPS ook altijd even bellen, als je dan het tracking nummer door geeft dan kunnen ze zo de status van je pakket opzoeken
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 17, 2010 18:05:27 GMT 1
nou eindelijk is me intercooler binnen, hij is echt gigantisch. samen met matty dat erin te proppen, (bedankt he maatje!!) paste echt maar net en eigenlijk niet. 1 beugeltje van de 2 kwam niet uit maarja hij zit goed vast. hij is zelfs breder dan de splitter die ik heb gekocht. eigenlijk moet er nog een grotere scoop op voor een betere cooling maar is niet noodzakelijk. picca's totaalplaatje: even een vergelijk: de oude nog op zijn plaats: de nieuwe op zijn plaats: het duwtje in de rug is net wat harder dus ik ben blij weer een stapje verder richting de 300 pk hahah hier nog een overal plaatje: greetzz ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 17, 2010 18:19:47 GMT 1
graag gedaan kerel! wat een verschil met de oude he? als ik de foto's terug zie, verbaas het me niet dat de nieuwe eigenlijk net te groot is voor de ruimte die je hebt maar hij zit erin! mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Aug 17, 2010 19:25:54 GMT 1
hahahaha dit ziet er echt meesterlijk uit hoor.
Ik ben blij dat wilma en ik jou al een klein beetje die kant op hebben kunnen duwen terwijl jij in spanje zat hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 17, 2010 20:13:10 GMT 1
Jullie zijn weer goed bezig. P.s. was hij maandag nog binnengekomen? Idd weer wat pks erbij
|
|
|
Post by erwin on Aug 17, 2010 20:18:53 GMT 1
hey kerel, ziet er weer netjes uit man!!! erg netjes!! op naar de 300
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 17, 2010 20:35:53 GMT 1
Goed bezig Ozzy!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 18, 2010 9:26:22 GMT 1
Beterz. Ziet er goed uit man.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Aug 18, 2010 18:32:00 GMT 1
Ziet er goed uit Ozzy! Merk je het verschil met rijden goed? Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 19, 2010 10:03:09 GMT 1
Ik vind dat ie beter trekt, maar je hebt er pas echt nut mee als hij er meer lucht in krijg(grotere turbo) en meer brandstof( grotere pomp) maar we komen er wel. Grootste kosten komen pas later haha ik zie het als een STAP in de goede richting
Greetzz Ozzy
|
|