|
Post by paul106gti on Jul 15, 2010 11:33:00 GMT 1
dus het is nog niet opgelost . . . ik weet nog wel adresje die doen het zeker goed mja of je daar naar toe wil . . . kijk maar eens op www.akgbreda.nl nog best dichtbij ook. maar zonde man! Zal wel zijn omdat je maar een standaard subje hebt met maar 280 pk, en geen super de luxe blok erop hebt liggen . . . sterkte en dikke knuffel van mij!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 15, 2010 15:38:57 GMT 1
Wat een FOCKING BULLSHITzaak is dat dan joh?!?!?!?!?!?!?!?!?! Echt zwaar vertieft!!!!!!!!!!!!
Grtzzzzz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 15, 2010 16:39:02 GMT 1
idd behoorlijk KUT gozer.....!!!
|
|
|
Post by ronald on Jul 15, 2010 16:57:41 GMT 1
Das knap balen Ozzy, schiet niet op zo :S
|
|
|
Post by ozzy11 on Jul 15, 2010 20:04:32 GMT 1
Had ook nog gevraagd of ze me knipperlicht zouden maken maar dat hebben ze ook niet gedaan. Dus; -remschijf links loopt aan -alletwee de klauwen beschadigt -knipperlicht niet gemaakt
Fijne zaak
Greetzz Ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Jul 15, 2010 20:09:52 GMT 1
Maak ze kapot!!! Slap geouwehoer daar... Gewoon maken, en zo niet dan slopen we de zaak... Hehe...
Mzzl
|
|
|
Post by ozzy11 on Jul 16, 2010 16:46:18 GMT 1
Nee niet gewoon maken. Dat klemmetje regel ik zelf wel en voor de rest krijgen ze nog te horen dat ik niet meer kom bij ze. (behalve als een Mooie turbo heel erg afgeprijsd hebben dan bestel ik hem wel onder een andere naam haha)
Greetzz Ozzy
Ps: nou hou ik erover en ga ik weer genieten van het autorijden. Is maar weinig van gekomen sinds 1 week voor de UC Ardennen trip. X
|
|
|
Post by mikey on Jul 17, 2010 4:55:25 GMT 1
wat een fucking bullshit zeg, kennen die gasten dan ook helemaal niets daar? mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Jul 22, 2010 8:46:21 GMT 1
Mensen van het Ardennen trippie. Kijk even bij het forum-topic "whatever" voor de borg van dat weekend.
Greetzz Ozzy
|
|
|
Post by ozzy11 on Jul 31, 2010 20:22:08 GMT 1
Zoo weer even tijd voor een update voor de suup. Als ik nu kijk naar me intercooler dan zie ik 2 dingen. 1: hijs te klein. 2: alleen de bovenkant is vies. Dat betekend dat de lucht niet goed verdeeld wordt in me luchthapper. Om dat op te lossen heb ik een splitter besteld van process west. Deze is ook bedoelt voor een BIG top mounted intercooler dus ik kan nog groter dan de standaard intercooler. Op de afbeelding hieronder staat een hele mooie maar deze kost een dikke 899 euro dus dat gaat hem niet worden maar eBay is maar 2 klikken weg Ik had een mooie op het ook maar deze was net voor me neus weg. Keep you updated Greetzz Ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 1, 2010 0:12:34 GMT 1
Nice, ben benieuwd
|
|
|
Post by mikey on Aug 1, 2010 6:54:12 GMT 1
hahaha hij kan het echt niet laten he, zit hij is spanje besteld hij nog dingen voor zijn auto. Ik ben blij dat tessa nog steeds van je houd, want ik hoorde de reactie van mijn vrouw en ik denk dat het tegen een echtscheiding aan had gezeten hoor hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Aug 1, 2010 11:48:14 GMT 1
ga dan gewoon voor een front mounted, ben je gelijk klaar voor méér vermogen + het oogt nog eens vet ook en ja ik weet et je krijgt er een klein turbo gat door, maar dat merk je nauwelijks...
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 1, 2010 15:50:46 GMT 1
Vind frontmounted niet mooi, sorry is toch smaak, dan moet ook gelijk doe scoop weg want die heeft dan ook geen nut. Ik vind het prima zo. En zolang ik niet boven de 350 pk kom gaat het prima.
Greetzz Ozzy
|
|
|
Post by Pino on Aug 2, 2010 20:12:23 GMT 1
Hey Ozzy, Kijk dat is weer een mooie update erbij ;D Ben erg benieuwd want met een grotere intercooler heb je meteen wat meer vermogen Mzzl Michiel
|
|