|
Post by tombo on Oct 24, 2008 16:31:23 GMT 1
hey ik heb wss de domste vraag ter wereld maargoed, ik vraag um gewoon. een open uitlaat systeem, wat houd dat in? dat de katalysator eruit is ofzo? collega van me heeft dat ook en zun geluid is egt 100x verbeterd in een diesel. dus vandaar dat ik daar ook even het fijne van wil weten
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 24, 2008 17:50:31 GMT 1
Weet niet precies maar je hebt verschillende dingen om herrie te krijgen maar de meeste herrie krijg je met een ''open achterdemper'' middenpijp ipv. middendemper en een katvervanger. Verder zou ik het ook niet weten. Grtzzzz
|
|
|
Post by prowler on Nov 2, 2008 17:08:42 GMT 1
een open uitlaat systeem, wat houd dat in? Een open uitlaat systeem, houd in dat je (als het ware) 1 pijp van voor naar achteren hebt. Mijn auto heeft ook zo'n systeem. Ik heb namelijk een 4-1 spruitstuk geplaatst en alle middendempers verwijderd. Dit zorgt bij mij in ieder geval voor een lekker geluidje . Greetzz
|
|
|
Post by tombo on Nov 3, 2008 10:59:51 GMT 1
klinkt zeker sjiek ;D
|
|
|
Post by tombo on Nov 5, 2008 10:28:43 GMT 1
maar stel dat ik mijn auto nu ff op de brug zou zetten, wat kan ik er dan meteen aan doen zodat ik een beter geluid heb, zonder allerlei fraaie bochtenwerk eronder te hangen als het niet anders kan, dan neem ik wel een andere demper maar als dat niet noodzakelijk is zou dat geweldig zijn
|
|
|
Post by mikey on Nov 5, 2008 22:17:08 GMT 1
tegenwoordig kun je een pijp kopen die geheel gemaakt is voor de desbetreffende auto en dan kun je die bij keuring eronderuit halen en de dempers er weer ff tussen hangen
mzzl mikey
|
|
|
Post by tombo on Nov 6, 2008 10:04:27 GMT 1
ow relax, ik heb gister de polo van een maat van me op de brug gezien, om ff te kijken hoe het daarbij zat. die middendemper zat gewoon mooi in-lijn, ds die zou je bij wijze van spreken wel kunnen vervangen door een rechte pijp of iets dergelijks. maar een einddemper moet je zowisow hebben lijkt me. anders heb je er nog nix aan
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 7, 2008 19:49:00 GMT 1
Zou wel een beetje fatsoenlijke einddemper erop pleuren en voor die tussendemper heb je dus ook tussenpijpen zeg maar. Pasklaar voor bijna ieder type auto dus precies dezelfde bochten ed. Kun je bijna bij iedere tuningzaak ofzo wel bestellen. Grtzzzzz
|
|
|
Post by tombo on Nov 7, 2008 20:18:37 GMT 1
collega van me heeft gewoon zun einddemper eraf gehaald en zelf een verloop gemaakt met sierstukje, dus in principe geen einddemper
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 8, 2008 20:46:04 GMT 1
Kan ook ja. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by tombo on Nov 12, 2008 20:46:59 GMT 1
gedverderrie, net de auto op een brug gerede, en ik dacht dat de demper ergens geklemt zat zodat je um eraf kan pakken, maar heel het stuk van einddemper tot middendemper bestaat uit 1 stuk -_-' dus ik zou nie weten hoe ik zonder te slijpen de demper eraf moet halen
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 17, 2008 17:44:04 GMT 1
Alles eronderuit halen en dan demperloze pijpen eronder zetten. Grtzzzzz
|
|