|
Post by arthurvr6 on Nov 4, 2008 18:40:09 GMT 1
ja goed bezig en welkom
|
|
|
Post by siemcorsasport on Nov 4, 2008 19:46:13 GMT 1
bij deze wat fotos, zijn niet van geweldige kwaliteit. doordat het donker is en nogal mistig. let eve niet op dat de auto niet gepoetst is. haha is hard nodig maar elke keer is het vroeg donker en afgelopen weekend had ik geen tijd. komt zo snel mogelijk verder hier een paar fotos:
|
|
|
Post by Pino on Nov 4, 2008 21:24:20 GMT 1
Jij heb mijn oude kist van rockford erin zitten zie ik heb jij ook de P2 met P300 monoblok?want dat klonk egt goed bij mij heb nu de dubbele P2 kist erin liggen
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 4, 2008 22:25:08 GMT 1
Klinkt echt wel lekker voor de wattage dreunt goed en nu heeft hij ook meer hoge tonen omdat we de woofer ook hoge tonen hebben gegeven omdat achterin de boxen niet zo geweldig waren zonneband ziet er netjes uit Siem. TOt op een meeting p.s. Wist jij een adresje voor ramen te blinderen ?
|
|
|
Post by mikey on Nov 5, 2008 17:33:49 GMT 1
ik ben benieuwd hoe het klinkt
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 5, 2008 18:14:58 GMT 1
ziet er goed uit kerel en wil het ook wel HOREN !!!!!
|
|
|
Post by siemcorsasport on Nov 5, 2008 21:19:04 GMT 1
@ pino, kheb de p1. maare, ben dr idd erg over te spreken, vind het een goed begin.en idd p300 versterker alsk het goed heb. was een complete set met kabels enzo drbij @paul, dankje. en over de woofer, voor het wattage gaat ie zeker lekker. waar ik die zonenband heb laten plakken (15euro), kun je ook je ramen laten blinderen. dit is de site van hun: wwww.restyle.be klein zaakje in turnhout. hun doen ramen blinderen, striping, zonnebanden plakken. goede service daarzo. en vriendelijke mensen. ik had ook geinformeerd wat het zou kosten om mn ramen te laten blinderen, dit zou uitkomen op 175euro totaal, alle ruiten behalve voorruit. mikey, je zult het wel horen bij de meeting, ben benieuwd wat je dr van vindt. polosteroid, dankje. je zult 'm zeker nog wel horen op een meeting. verder gaak binnekort mn auto eens goed poetsen, en nog wat lampjes drin zetten, en alles netjes afwerken. en over tijdje andere velgen. ik zal proberen om actief te blijven op het forum, en zoveel mogelijk naar meetings komen, lijkt me vetjes groete siem
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 7, 2008 19:42:08 GMT 1
Ziet er allemaal goed uit man. Klinkt idd. lekker jah. Word nog wel wat met die dikke corsa van je. Succes ermee. Grtzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Nov 10, 2008 11:17:15 GMT 1
Klinkt echt wel lekker voor de wattage dreunt goed en nu heeft hij ook meer hoge tonen omdat we de woofer ook hoge tonen hebben gegeven omdat achterin de boxen niet zo geweldig waren zonneband ziet er netjes uit Siem. TOt op een meeting p.s. Wist jij een adresje voor ramen te blinderen ? Het lijkt me alleen geen strak plan om de woofer ook hoge tonen te laten spelen omdat een woofer speciaal gemaakt is om alleen lage tonen te spelen dan zou ik gewoon een andere set speakers erin zetten:)
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 10, 2008 11:22:20 GMT 1
kwamen ook nog andere speakers in als ik het goed begrepen had:)
|
|
|
Post by siemcorsasport on Nov 10, 2008 17:05:27 GMT 1
ha melvin, wordt idd nog wel wat,haha maare, van die hoge tonen, dat klopt. maar er komt over een tijd nog een composetje voor in. en 2ovaal speakers achterin. maar, eerst andere velgen.. snap wat je bedoelt. maar komt goed hoor alleen het geld groeit me niet op de rug, haha groete siem
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 10, 2008 18:08:18 GMT 1
Goed bezig man. En die velgen komen wel goed. Staat wel beter straks denk. Grtzzzz
|
|
|
Post by siemcorsasport on Jan 17, 2009 18:37:22 GMT 1
hoi allemaal,
dr zijn weer wat dingetjes veranderd aan mn corsa:
een vmaxx schroefsetje
een powerfilter
en 15" velgen met bredere banden (oude velgen van melvin)
binnenkort zal ik wat fotos plaatsen.
groete siem
|
|
|
Post by mikey on Jan 17, 2009 21:01:32 GMT 1
ooo ben benieuwd naar de pics
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 18, 2009 11:46:13 GMT 1
Jaja, begint er goed uit zien die dikke corsa. Veert lekker nu die corsa. Tot kijk. Grtzzzz
|
|