|
Post by siemcorsasport on Sept 27, 2008 17:19:22 GMT 1
Hallo, ik ben siem, ben een neefje van melvin (cors gsi). ben 18jaar, en heb sinds eind juni mn rijbewijs. heb sinds een maand ongeveer ook een opel corsa gekocht. een zwarte corsa sport 1.4i 16klepper. hij is nu nog volledig origineel op de radio na. maar daar gaat nogal wat aan veranderen. had gisteren van melvin zon kaartje gehad van jullie club. het lijkt me echt gaaf om bij zo'n club te zijn. kom morgen dan ook een kijkje nemen bij de kelder in hank. ik ga komende week beginnen met de eerste verandering: geluidsinstallatie aanschaffen en inbouwen, een setje van rockford woofer en 2 hoedenplank speakers en hifonics versterker. heb verder de bumper nu die melvin eerst onder zn corsa had zitten. deze komt er bij mij over een tijdje op, met nog een andere achterbumper en sideskirts. ook wil ik die kunstof randjes (boven je wielen, en handgrepen enzo) ook mee late spuite in de kleur van de auto. ik wil dit gewoon op mn gemakje gaan doen, beetje bij beetje. en heb nog wel meer plannen haha, maar dat komt allemaal wel. hoe moet ik btw fotos plaatsen? kvond het vandaag trouwens wel leuk bij de meeting. goed bevallen hierzo wat foto's van de corsa als het goed is (nog helemaal standaard): deze set geluid wil ik in de corsa gaan inbouwen: mzzzzzzzzl groete siem
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 27, 2008 17:52:31 GMT 1
hoi siem welkom op t forum en je bent altijd welkom bij onze club dus als je lid wil worden stuur mij ff een pm of mailtje (polosteroid@hotmail.com)
|
|
|
Post by mikey on Sept 27, 2008 18:14:09 GMT 1
hey welkom hier en als je ook zo fanetiek ben als je neef dan weet ik het wel, dan zal je ook snel een hele dikke bak hebben
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 28, 2008 11:37:13 GMT 1
Ha die Siem, alles goed? Welkom hier. Hoe je foto's op het forum moet zetten staat ook ergens op het forum bij WHATEVER en dan FOTO'S OP HET FORUM PLAATSEN klikken en daar staat het uitgelegd. Zie je vanmiddag waarschijnlijk dan wel. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 28, 2008 21:17:44 GMT 1
welkom zie je nog wel keer gr Paul
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 29, 2008 17:55:00 GMT 1
Toch nog gelukt met de foto's ja. Goed bezig. Als je hulp nodig hebt met die muziek moet je het maar laten weten he. Tot kijk. Grtzzzzz
|
|
|
Post by siemcorsasport on Sept 29, 2008 20:56:51 GMT 1
ha paul, jij bent toch een vriend van melvin alsk t goed heb? mooie wagen heb je! en melvin ik laat het wel weten alsk t thuis heb en t niet wil lukken. alvast bedankt he. mzzzzzzzzzl
|
|
|
Post by nofear on Oct 2, 2008 16:38:38 GMT 1
hey siem leuke corsa het zelfde type als wij hebben veel succes ermee
greets wij
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 2, 2008 21:47:01 GMT 1
siem dat klopt en met de audio komt wel goed, melvin en ik bouwen het regelmatig in dus kom maar langs als je er zelf niet uit komt of hulp wil van proffesionals, wij helpen graag gr Paul
|
|
|
Post by siemcorsasport on Nov 1, 2008 19:54:42 GMT 1
hallo beste mensen,
heb sinds vorig weekend mn muziek in de corsa liggen. uiteidelijk is de keuze een setje van rockford fosgate geworden, een woofer en versterker. de inbouw is mogelijk gemaakt door melvin en paul, nogmaals bedankt hiervoor. ik maak zo gauw als mogelijk fotos ervan. ook zit er maandag een zonneband op als het goed is, wilde dat eigenlijk vandaag al doen, maar was te druk bij restyle in turnhout. verder maakt ons ma nog iets van klitteband da mn woofer stevig staat. fotos komen zoals ik al zei binnenkort.
mzzzzzzzzl
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 2, 2008 10:54:54 GMT 1
oke goed bezig man ben benieuwd naar de foto's
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 2, 2008 22:07:47 GMT 1
Hey kerel, lekker bezig geweest. Was zo gefikst die muziek. Zet er maar snel maar snel foto's van op want ze zijn hier allemaal fotogeil. Hahahaha. Grtzzzzzzzzzzz
|
|
|
Post by siemcorsasport on Nov 4, 2008 11:21:19 GMT 1
hahaha, kzal vanavond eens paar fotos maken.
zonneband zit dr trouwens ook op nu.
laterrrrr
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 4, 2008 16:18:27 GMT 1
Goed bezig. Ben benieuwd man....... Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 4, 2008 17:23:12 GMT 1
goed bezig kerel, ik ben benieuwd naar de pics