|
Post by tombo on Sept 18, 2008 10:01:34 GMT 1
hey, ik ben aan het rond kijken voor een andere auto, en ik heb een auto gezien met een sdi motor erin. nu is mijn vraag. kan ik er ook een sportief geluidje in krijgen? nl.youtube.com/watch?v=VFaeEjGLSL4dit heb ik gevonden en dat klinkt wel sexy. moet ik dan alleen mijn demper vervangen ofzo?
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 18, 2008 17:37:45 GMT 1
heb ook sdi gehad klonk heeeeel mooi dus kan wel
|
|
|
Post by tombo on Sept 18, 2008 20:17:26 GMT 1
mooi, kan je me op msn of per pb mss wat meer vertellen, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen enzo, mss da je nog een filmpje hebt op de pc ofzo bij voorbaad dank in ieder geval
|
|
|
Post by tombo on Sept 24, 2008 18:45:09 GMT 1
ik ben via vwforum aan een adres gekome van een kerel die mij dat geluid kan geven met en freeflow demper maar dat gaat me 300 euro kosten terwijl die dempers voor 100 op marktplaats staan, buiten dat is het een pokke eind hiervandaan, weet iemand toevallig een adresje in de buurt voor het eronder beunen van een demper, moet wel de goeie demper hebben enzo, dus geen beunhaas die het in een garage van 4 bij 4 doet ;D
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Oct 9, 2008 17:29:42 GMT 1
www.nmparts.nl in noorwijk is wel een goeie heb ik bij mijn sdi ook laten lassen destijds en dan kun je m samenstellen zoals jij m wil.en zeg niet dat een sdi niet hard kan gaan,mijne ging veeeeel harder als op filmpje maar dat ben je zo beu hoor,dan liggen er zo een paar dempers tussen
|
|