|
Post by skitzo on Aug 30, 2008 13:43:14 GMT 1
had al 1 berichtje achtergelaten in het topic van julie meet aankomende zondag, maar wel zo netjes om me even voor te stellen toch ik ben Cavin, een maatje van Erwin en zal dus samen met hem zondag, met mijn 2 auto's naar de kelder komen 1e auto is: een vw polo waar eea aan gebeurd is en deze staat tevens ook te koop ;D fototje's en ik heb een kever gekocht om me bezig te houden ;D en de foto's: enne voor er vragen over komen de kever heeft airride
|
|
|
Post by erwin on Aug 30, 2008 18:03:05 GMT 1
hey mafkees... ik heb gewoon net even heel je polo gepoetst... hahah maare morgen FLINK bieren hahaha later
|
|
|
Post by tombo on Aug 30, 2008 18:41:24 GMT 1
kan het zijn dat ik jouw vandeweek in hank zag? bij het anwb tankstation en jij reed de snelweg op?
|
|
|
Post by mikey on Aug 30, 2008 18:43:18 GMT 1
hey man echt dikke rides hoor zonde dat je de polo eruit doet man want dat is echt een strakke bak
mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 30, 2008 19:17:39 GMT 1
jazeker mooie polo en de kever is ook echt bruut gewoon tot morgen!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by polosteroid on Aug 30, 2008 19:21:24 GMT 1
blijft mooi een polo verkoopt hem maar aan erwin kever is ook heel bruut altijd al mooi gevonden maar deze is echt bruut
|
|
|
Post by nofear on Aug 30, 2008 21:59:16 GMT 1
jaja mooie polo .... bling bling greets wij
|
|
|
Post by skitzo on Aug 31, 2008 21:42:32 GMT 1
haha erwin mag hem kopen van me maarmoet er wel goed over nadenken van me meeting was leuk vandaag btw. enne tnx voor de prijs natuurlijk
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 1, 2008 18:27:57 GMT 1
Nette wagens hoor. Heb ze zondag allebei even staan te bekijken. Gefeliciteerd nog met je prijs. Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 2, 2008 18:49:03 GMT 1
nette wagens:)
toch wel verschil polo of kever.
Maar zon stuiterkever is altijd leuk:)
Gefeliciteerd met je prijs
|
|
|
Post by frozen on Sept 16, 2008 14:50:26 GMT 1
Doe mij die kever maar Vindt allebei je auto's schitterend maar ben zelf altijd gek op kevertjes geweest... dus vandaar! haha maarreeee welkom hier hoor! greetz
|
|
|
Post by skitzo on Feb 1, 2009 23:24:25 GMT 1
lang niet online geweest bij gebrek aan computer maar de kever en polo zijn inmiddels allebij verkocht heb tijdelijk even de polo classic waar Erwin nu mee rijd gereden. en uit belgie een golf 1 uit 1980 gehaald ging uiteraard op een ambulance en het interieur het dikke instrumentarium en het dikke 1.1 37KW/50 PK blok voorin inmiddels een dikke maand en reparaties later namelijk: -stukje in de rv balk gelast wat eruit was gehaald ivm verlagen -hulpveren terug op de schokbrekers plaatsen ivm hoogte en vering -2 remslangetjes vv -remblokken voor vv -rondom de remmen gangbaar gemaakt -2 nieuwe koplampen erin (gloedjenieuw ja) -uitlaat einddemper vervangen -koppeling vervangen -ruitenwisserhendel vv -accu vastgezet -motor afgesteld -klepdekselpakking vv -koppaking vv -koolborstels dynamo vv en nog heel erg veel kleine dingetjes staat ze er nu zo bij de blauwe einser is overigens van m'n vriendin welke we afgelopen zaterdag ook eindelijk maar is omlaag gegooid hebben
|
|
|
Post by skitzo on Feb 1, 2009 23:27:38 GMT 1
plannen zijn er overigens nog ontelbare zowiezo: -andere wielen (BBS E30 serie) -einddemper wederom wijzigen -als de uiteindelijke wielen eronder zitten een eind omlaag draaien weer -diverse chroomdelen vv -heel erg veel details aanbrengen enne Erwin wederom bedankt voor het poetsen
|
|
|
Post by ricow on Feb 2, 2009 9:44:52 GMT 1
w000t vette golfjes! naar mijn mening de enige vette golf die ooit gemaakt is en jammer van die kevert man, ding stond er echt vet bij!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 2, 2009 17:00:29 GMT 1
Mooie golf man. Ziet er netjes uit. Grtzzzzz
|
|