|
Post by matheeuwissen on Aug 30, 2008 13:01:23 GMT 1
Aangezien het al een tijdje bijzonder rustig is geweest rond mijn persoontje. en vooral mijn auto. wil ik jullie een kijkje laten nemen in het project waar ik de laatste maanden aan bezig ben geweest. Ik had gehoopt het iets sneller af te kunnen ronde maar helaas er waren wat dingetjes die tegen zaten. maar nu is hij zo goed als af. We begonnen hiermee Daar deed ik iets mee en toen kwam het er zo uit te zien Hier doen we het allemaal voor zo zag de 306 eruit voor de behandeling motor eruit schoon gemaakt Blok ook schoongemaakt en van rode kleur voorzien Turbo ook schoonmaken Gebroederlijk of gezusterlijk (kies maar) naast elkaar vliegwiel af laten draaien -1 kg kleppendeksel gepolijst ondertussen nog wat dingetjes besteld Helix racekoppeling Helix sportdrukgroep Blok erin Alles aangesloten zo rijd ik erop dit moment zo nu en dan is mee rond. er worden nog RVS pijpen gemaakt voor een luchtfilter en RVS pijpen die naar de intercooler gaan lopen ook komt er nog een RVS tank voor de ruitensproeier. de nokkenas is nog niet gemonteerd ook wordt de motor nog gechipt. maar de auto moest deze week gekeurd worden dus hij moet het er zo maar even mee doen
|
|
|
Post by matheeuwissen on Aug 30, 2008 20:45:11 GMT 1
begin post aangepast, het volledige verhaal staat er nu bij
|
|
|
Post by mikey on Aug 31, 2008 5:19:38 GMT 1
zo dan jij bent goed bezig man, dus jij heb nu gewoon een dikke turbo erop zitten?!?!?! BRUUUUUUUTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by matheeuwissen on Aug 31, 2008 9:42:27 GMT 1
jup jup turbo erop je ziet het vanmiddag wel want ik kom even langs
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 1, 2008 21:03:27 GMT 1
Jammer dat je de meeting niet meer gehaald hebt man. Vind het zeker wel een mooi project man. Hopen dat alles verder goedkomt met de ''kinderziektes'' en de afstellingen van het blok. Succes ermee en tot kijk. Grtzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 7, 2008 12:20:35 GMT 1
ziet er allemaal weer netjes uit, maar dat ben ik wel gewent van jouw hoop dat hij binnekort klaar is voor je. Verhaal mag wel keer ophouden he
|
|
|
Post by matheeuwissen on Sept 23, 2008 18:59:04 GMT 1
aangezien al me foto's er afgeflikkerd waren zowat alles maar ergens anders gehost
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 24, 2008 16:00:58 GMT 1
ja lekker is dat altijd he
|
|