|
Post by frozen on Aug 27, 2008 10:39:11 GMT 1
Hey mensen!
Ben het stront beu...met die stomme schijtbak!
Koop een auto...lijkt leuk...(was december vorig jaar) na een maand...problemen...kabelboom weggesmolten!
Bij meerdere bedrijven geweest, meerdere experts gevraagd...weken kunnen wachten waar het aan moest liggen...getracht motorkabelboom te laten vervangen...nix hielp!!!
Dan maar rigoreus en ZELF aan de bak: Alle bedrading vervangen...alles van de Corrado erin gelegd...in 1 week tijd weer up and running!
Naar SKG om een thermoschakelaar voor de koelfan te laten installeren... Nog geen week tijd...in het winkelcentrum al mijn koelwater eruit...slang gescheurd...oorzaak??? Te veel druk op het koelsysteem dus: Koppakking!
Kop getrokken, weggebracht voor revisie (was ingebrand op cilinder 1) bedrijf vervolgens op vakantie...3 week wachten en niets kunnen doen!
EINDELIJK!!! Kop terug...netjes eropbouwen...lijkt er toch schot in te komen...
Bij het afstellen van de kleppen t.o.v. cilinders blijkt dat 1 tandwiel van de uitlaat-nokkenas compleet versleten is... Vervangen?? Ja, maar tandwielen niet los verkrijgbaar dus gelijk hele nokkenas! Daar dit te veel geld kost en ik dat momenteel niet heb...staat de Golf nog vrolijk weer een paar maand stil!
Ben het zo beu meer en meer geld erin te stoppen, niet verder te kunnen en telkens weer nieuwe dingen te treffen!!! Zit gewoonweg gigantisch tegen!
greetz
|
|
|
Post by christiaan on Aug 27, 2008 16:23:27 GMT 1
Dat is zwaar kut ja !! Hopelijk komt alles nog goed !!
Succes ermee !
Gr christiaan
|
|
|
Post by matheeuwissen on Aug 27, 2008 16:50:04 GMT 1
ik d8 dat ik de enige was ')
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 2, 2008 19:36:06 GMT 1
nee bart je kan elise een handje geven(helpen) hahaha
|
|
|
Post by frozen on Sept 16, 2008 14:32:43 GMT 1
Haha helpen mag altijd ! Maarja... Hoop dat er nu eindelijk schot in komt...vrijdag alles verder opbouwen...hoop op geluk! greetz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 16, 2008 18:34:39 GMT 1
Zou wel willen helpen maar heb er d'r ballen verstand niet van dus schiet niet erg op denk ik. Maar igg. veel succes ermee. Grtzzzz
|
|
|
Post by frozen on Oct 6, 2008 11:18:42 GMT 1
Hahah ik ook niet Gewoon prutsen en kijken wat er gebeurd Trail and error in chique termen! maargoed die domme tellerbak moet ik voor mekaar krijgen...das echt een drama-ding en ben geen electrotechnicus dus jah...hopeloos! greetz
|
|
|
Post by arthurvr6 on Oct 23, 2008 20:33:46 GMT 1
teller bak?
wat is hier mee aan de hand
ik heb wel een beetje verstand van stroom moet ook niet veel ste moeilijk worden
maar ik kan er mss wel een keertje naar kijken
gr arthur
|
|
|
Post by frozen on Nov 25, 2008 21:41:28 GMT 1
Heb je nog wat gehoord van die jongens met die Corrado's???
greetz (K)
|
|