|
Post by tjappie on Aug 26, 2008 17:30:21 GMT 1
Als ik een beetje flink optrek trilt mijn achterband althans dat idee heb ik (alleen in de 2de versnelling), iemand enig idee hoe dat komt...?
Als ik wegrijd hapert mijn motor wanneer ik mijn koppeling op laat komen, iemand enig idee waar dat aan kan liggen...
En ja, ik ga volgend weekend (dit weekend geen tijd) naar de garage ik wil het gewoon nu alvast weten vandaar.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 27, 2008 16:53:57 GMT 1
Als ik een beetje flink optrek trilt mijn achterband althans dat idee heb ik (alleen in de 2de versnelling), iemand enig idee hoe dat komt...? Als ik wegrijd hapert mijn motor wanneer ik mijn koppeling op laat komen, iemand enig idee waar dat aan kan liggen... En ja, ik ga volgend weekend (dit weekend geen tijd) naar de garage ik wil het gewoon nu alvast weten vandaar. Achterband misschien slijtage maar alleen in z'n 2 trillen is wel raar. En haperen van de moter kan verschillende oorzaken hebben. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Aug 31, 2008 5:23:21 GMT 1
het kan zijn dat je demper niet goed meer is, dat hij daardoor gaat klapperen en de motor heeft heel veel oorzaken, dus kan ik niet zo maar zeggen
mzzl mikey
|
|