|
Post by erwin on Jun 29, 2008 4:58:59 GMT 1
mensen serieus verkoop NOOIT je uitgebouwde auto... word je heeeeeel verdrietig van..... als 1e mn uber geile corsa bekend van alle meetings en grote shows.... zelfs eere plekje binnen op full speed bij de top tuners ;D... verkoop je hem zie je hem terug op de duitse autodag NOU ik kon wel janekn... en dan letterlijk... daarna een civic VTEC gekocht motorisch en opties getuned iedereen kent hem wel..... verkoop je hem.... 2 dagen later voor bumper gescheurd... heeft iedereen kunnen zien afgelopen meeting... maar nu heeft GVD de koper hem gisteren achterop een aanhang wagen gefrommeld!!!! NIET SMSEN ONDER HET RIJDEN ... nou ja goed koop gewoon grote gerage en laat hem daar voor altijd staan hahahaha
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jun 29, 2008 9:28:18 GMT 1
meestal is het gewoon zo jij stopt heel je ziel en zaligheid in een wagentje en bent er zuinig op, en dan koopt iemnad hem als hij al af is zeg maar. Die hebben vaak geen gevoel bij zown auto dus frommelen ze hem op.
|
|
|
Post by patrickprelude on Jun 29, 2008 9:32:10 GMT 1
ja het is klote zoiets om terug tezien wat ze met je auto gedaan hebben sommige maken je bakkie nog mooier dan dat die al was of ze kopen hem en rijden gewoon zo gek als een konijn rond en boeit ze niks een krasje of een dikke scheur in de bumper
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 1, 2008 20:59:44 GMT 1
idd dat doet soms zeer. daarom is het ook zo moeilijk om je auto te verkopen omdat je weet dat niemand er zuiniger mee om kan gaan dan jij zelf.
|
|
|
Post by mikey on Jul 9, 2008 18:56:37 GMT 1
ach jah wat doe je eraan helemaal niets toch en natuurlijk doet het heel veel pijn maar jah dat ligt dan aan degene waaraan je hem verkoopt, maar geef maar aan die koper van je civic door dat ik een mooie groene saxo voor hem te koop heb staan en dat ik daar minimaal 3000 euro voor wil hebben
mzzl mikey
|
|