|
Post by exclusivedinkytoy on Apr 29, 2008 21:27:33 GMT 1
www.velgrenovatie.com Hierbij een verhaal over mijn bedrijfje ik zal me even voorstellen als bedrijf ik ben erik bruggeman op vele forums bekend als arosaboy sinds oktober 2007 officieel voor mezelf begonnen na een jaar of 8 hobby en steeds meer aanvragen ik ben een bedrijf begonnen onder de naam velgrenovatie hetgeen waar ik me vooral mee bezig houd is het repareren van lichtmetalen en stalen velgen zoals richten,lassen,spuiten en polijsten van velgen en vooral ook verkopen van onderdelen van meerdelige velgen zoals buitenranden,binnenranden en boutjes enzovoorts ook voor de 1 delige velgen die meerdelige look zijn lever ik de dopjes die er dan inzitten tevens verkoop ik wielbouten,slotbouten en centreeringen en al somige naafdoppen en poetsmiddel voor zowel gewone als gepolijste velgen ik ben nog druk bezig om mijn assortiment verder uit te breiden omdat mijn streven is om alles te kunnen leveren voor velgen tevens heb ik een website (www.velgrenovatie.com) met webwinkel waar alles online te bestellen is en waar men ook de prijzen voor reparatie van velgen op staan voor leden van universalcars geef ik 10 procent korting op polijsten en spuiten van velgen en op velgranden altijd 5% en bij bestelling van 4 stuks 10% ik hoop hiermee een beetje duidelijkheid te geven met wat ik doe mochten er vragen zijn kan men altijd een pb of mailtje sturen ik zal ook proberen geregeld een leuke aanbieding neer te zetten voor de leden afz erik velgrenovatie
|
|