|
Post by christiaan on Sept 27, 2007 20:08:53 GMT 1
Mooi wagentje Gr christiaan
|
|
|
Post by mikey on Oct 6, 2007 22:14:16 GMT 1
hey jou heb ik gezien op summer kan dat? in ieder geval heb je wel een dikke bak man. misschien ooit eens een keer langs komen met jou club om eens de sfeer bij ons te proeven laters mikey
|
|
dabobo
newby
Da Bobo Is Hierrrr
|
Post by dabobo on Jan 13, 2008 23:51:09 GMT 1
Hallo allemaal,,Ik ben nieuw.. HoeraHoera;) Gaan jullie luitjes ook dit jaar naar: -duitse automeetng(16maart Assen) -Fullspeed(3&4Mei Rosmalen) En natuurlijk.. -Automaxx Summer edition(4,5&6 Juli walibi world biddinghuizen) Groetjes
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 14, 2008 18:37:22 GMT 1
JAZEKER en jij
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 15, 2008 15:45:55 GMT 1
Jajajajajajajajajajajajaja, word tijd dat het zomer word want dit weer is klote voor de auto. Hahahaha. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by Opel Astra Cabrio on Jan 15, 2008 15:58:06 GMT 1
Hey hallo,
Ik kwam dastrax bij mijn auto aan en zag ik een kaartje van jullie maar nu heb ik op jullie site gekeken en der doen alleen maar heren mee,
Hebben jullie geen dames hahaha,
Bij cees van de Horst hebben jullie het kaartje op een opel asta gedaan
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 15, 2008 16:16:40 GMT 1
Er zitten wel dames bij de club hoor!!! Ze zijn alleen niet zo actief op het forum! Maar op de meetings verschijnen ze altijd wel!
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 15, 2008 19:30:09 GMT 1
die groen denk was ik waarschijnlijk. zitten idd ook vrouwen bij onze club hoor maar idd meer mannen. als je bij leden kijkt zie je dat er ook vrouwen bij de club zitten
|
|
|
Post by Dre on Jun 16, 2008 11:41:21 GMT 1
hoi,
ik heb laatst, in valkenburg, een uitnodiging op mijn clio mogen ontvangen van jullie club. Bedankt voor het compliment maar heb reeds andere contacten met een andere autoclub, en zie geen verdere interesse in memberships.
Groetjes Dre
Stay Tuned;)
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 30, 2008 11:10:51 GMT 1
Vrouwen komen er langzaam maar zeker bij is ook leuker voor de dames dan alleen maar met heren op te trekken
|
|
|
Post by Saxodzjino on May 17, 2009 10:04:34 GMT 1
Goedemorgen,
ik wil me registreren bij jullie op het forum, maar deze doet het niet!!op de een of andere manier.
Tevens ben ik toevallig met roy een xtje van carevents bij jullie op een meeting geweest in hank!!
En wij organiseren een nieuw event in tilburg!!
greets SaxoDzjino
|
|
|
Post by speeddemon on May 17, 2009 12:49:53 GMT 1
Hoi SaxoDzjino,
Zou je iets meer informatie kunnen geven wanneer het precies fout gaat met het registreren?
|
|
|
Post by SaxoDzjino on May 18, 2009 22:50:30 GMT 1
Hoi SaxoDzjino, Zou je iets meer informatie kunnen geven wanneer het precies fout gaat met het registreren? Goede avond! Dit krijg ik te zien als ik me wil aanmelden: dit is tevens ook bij de andere 3 register punten. The following errors occurred while attempting to create your account: It appears that you attempted to register for this forum using the wrong form. Please use the form below to register.
|
|
|
Post by mikey on May 19, 2009 18:34:49 GMT 1
hey dat hoor ik dus al vaker dat dat gebeurd, ruudje weet jij er raad mee? mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on May 19, 2009 21:56:10 GMT 1
Dat is erg vreemd... Het suffe is ook...dat als ikzelf probeer een nieuw account aan te maken.. Er 0.0 problemen ontstaan...
Maargoed, ik ben dus op onderzoek uit.. Al iets geprobeerd met een andere computer of browser SaxoDzjino??
Het zou ook gewoon met internetexplorer moeten lukken natuurlijk, maar ik ben de oorzaak aan het zoeken..
|
|