|
Post by speeddemon on Apr 18, 2007 19:35:29 GMT 1
Laat maar eens iets van jullie horen...Guests
|
|
|
Post by dave on Apr 18, 2007 20:25:15 GMT 1
hoi allemaal,
kom even kijkje nemen op jullie forum ziet er goed uit.
alleen reageren als gast is wel lastig moet eerst reply aanklikken dan letters na typen enzo, maar ja ben eruit hoe.
als ik mijn auto heb meld ik me ook wel aan ben pas 16 haha
gr dave
|
|
|
Post by rolfimpreza on Jun 20, 2007 17:42:12 GMT 1
wie heeft er vandaag bij op het weidehek bij 3 auto's naast elkaar een kaartjes onder de ruitenwisser gedaan? ? gr rolf
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 20, 2007 17:56:45 GMT 1
o-ooowww, daar klinkt iemand niet vrolijk... Maar ik was het iig niet, kep weer gewoon heel de dag in de snoepkesfabriek gestaan
|
|
|
Post by rolfimpreza on Jun 20, 2007 18:52:50 GMT 1
dat klopt. er waren 3 mensen over zeik dat er iemand op het terein van de zaak achter was geweest en de kaartjes eronder had gedaan zonder even naar binnen te lopen waar iedereen was. even naar binnen lopen kleine moeite toch inplaats van op het achter terein aan de auto's komen ik vind het niet tof als ze aan mijn waggie komen zouden jullie ook niet zijn denk ik? gr rolf
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 20, 2007 19:16:11 GMT 1
Hey Rolf
Persoonlijk heb ik dan liever dat het flyers zijn van een autoclub, en dus ook door liefhebbers gedaan is die voorzichtig zijn met auto's van een ander, dan bijvoorbeeld van een ander bedrijf,
Maar ok...het neemt niet weg dat het wat tactischer zou zijn geweest om even naar binnen te lopen om wat te vragen, Daar heb je gelijk in.
De meeste reacties van mensen zijn echter wel positief over de kaartjes, die zien het als "compliment" melden zich aan op het forum, en blijven op deze manier bij onze club hangen.
Maar ik wil aan jullie dan toch graag mijn excuses aanbieden voor deze vorm van promoten, ookal heb ik ze zelf niet onder de ruitenwissers gedaan...
Ps.
We hebben wel wat vrachtwagenchauffeurs en bezorgers in ons team, misschien dat deze personen dan al op het terrein van de zaak waren toen ze de auto's zagen staan......
Nogmaals mijn excuses.
|
|
|
Post by rolfimpreza on Jun 20, 2007 19:28:46 GMT 1
lijkt me sterk. we hebben wel een celica dachten we weg zien scheuren? kan dat?
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 20, 2007 19:39:31 GMT 1
Geen celica's in onze club hoor... Dus ik denk niet dat die het geweest zal zijn...
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 20, 2007 19:51:12 GMT 1
maar Vraagje he...??
Ben jij Rolf van de "smoking bandits"??
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 20, 2007 22:14:39 GMT 1
sorry hoor maar wist niet van wie ze waren.
maar ik ben bij jullie geweest om een pallet te leveren.
zag ze staan maar ja wist niet van wie ze waren, dus dacht doe ik gewoon 3 kaartjes onder de ruitenwisser net als bij ieder ander.
wist niet dat dit zo'n probleem zo op leveren dus sorry dan maar.
ps hoe vaak vind je op meeting geen flyer onder je ruitenwisser als je terug bij je auto komt.
|
|
|
Post by rolfimpreza on Jun 21, 2007 20:23:41 GMT 1
yep ik was rolf van de sb. ben nu lid van dutch tuning team. sorry maar ik ben al een tijdje bezig met mijn impreza te vebouwen zoal polosteroit wel gezien heeft en wij stonden allemaal een beetje vreemd te kijken toen we de kaartjes zagen. maar klopt ik ben rolf uit oosterhout. ex sb
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 21, 2007 20:35:34 GMT 1
oke kan ik wel beetje begrijpen omdat ze bij jullie op terein stonden Jullie zijn in iedergeval altijd welkom ook op meetings van ons We hebben 24 juni meeting bij mac weststad waarschijnlijk komt mijn neef ook dan die heet carlo en rijd in die arosa en zit ook bij DTT meer info over de meeting? kijk bij clubmeetings
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 21, 2007 20:42:10 GMT 1
Dan kende ik de auto van de nog "standaart" buitenkant al wel, Zie nu op DTT forum dat het daar onder de motorkap ook HEEELLL erg lekker uit ziet... Al eens een dynotest gedaan of iets... Ben wel benieuwd naar aantal pk's?
|
|
|
Post by rolfimpreza on Jun 21, 2007 20:51:20 GMT 1
hij had 340pk maar de motor ligt er op moment nog uit en ben nog aan heb bouwen maar zit te wachten op onderdelen uit usa. pk als hij klaar is ? en ben nu ook met de buitenkant bezig ;D en hij gaat dik worden
|
|
|
Post by speeddemon on Jun 21, 2007 20:56:27 GMT 1
Ik ben ZEER benieuwd...!!!!! 340 pk is al reteveel, whahaha Zal hem alsie af is vast nog wel ergens op een beurs of meeting tegenkomen! Maar stiekum hoop ik natuurlijk dat je ons op het forum een beetje op de hoogte wil houden! i.i.g Veel succes met het project!! Grtz Ruud
|
|