|
Post by polosteroid on Feb 8, 2008 17:49:10 GMT 1
nou ben vandaag aangehouden reed zo'n jong politieagentje in een auto achter me denk wel 5 min. toen liet hij mij stoppen ik dacht o jee mee ramen zijn te donker voor , maar nee weet je wat hij zei JE VELGEN VERBLINDEN JE MEDE WEGEBRUIKERS. ik dacht versta ik dit nou goed dus waarop ik zeg waar staat in de wet dat ik geen chrome velgen mag hebben? waarop hij zegt ja dat weet ik ook niet ga het ff navragen. dus hij naar de auto om na te vragen komt hij terug zegt hij ja het mag toch wel, maar zag dat er mensen last van hadden. waarop ik weer zei hoe weet jij dat ze er last van hebben dan ?zouden ze er niet gewoon naar kijken ze vallen nou eenmaal op als de zon erop schijnt toen begon hij ineens over ja het is wel leuk wagentje en begon er beetje om heen te lopen en toen opeens zei hij nou ik ga maar weer is verder waarop ik zei oke is goed doe dat dus of hij was jaloers op mijn autotje of hij was gewoon DOM WIE HEEFT ER OOK WELEENS ZOIETS VREEMDS MEEGEMAAKT
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 8, 2008 20:21:07 GMT 1
Klinkt wel behoorlijk vaag allemaal. Was het toch geen drugsverslaafde? ? Blijft een appart volkje die agentjes. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Feb 9, 2008 18:48:02 GMT 1
ja kreeg keertje telefoon dacht zal de auto eens aan de kant zetten en de telefoon aan nemen dus ik reed langs de ganzewiel te raamsdonksveer en staond daar s'avonds in het donker alleen op het parkeer terrein. ik bellen jah doe niets fout. kom daar een politie busje langs rijden die zie mij toevallig staan draait om en komt terug rijdt het terrein op en ziet dat ik in de auto zit dan is dat nog niet zo erg. maar dan stapt er eentje zo'n slimme uit en in verplaats dat hij even op de ruit tikt nee zijn maccitosh aan en schijnt met dat ding recht toe in mijn gezicht (wat een eikel) nou ja doe het raam open zeg tegen de gene die ik aan de telefoon heb heb je momentje. dus vraag hem van wat is er aan de hand jah je staat hier wel maar wat ben je aan het doen dus zeg tegen hem zo van hab je momentje hang ik even op. dus op gehangen. ik zo tegen die agend van jah dacht doe even de auto aan de kant zetten en de telefoon opnemen das toch goed jah oke dat wel jah laat dan ook maar even rij bewijs en keneteken bewijs zien had de auto net 2 dagen lekker als je dat dan overkomt maarjah alles was goed en kon ik weer verder telefoonneren achja das mijn verhaal. mvg corné
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 9, 2008 18:51:59 GMT 1
dus dit zou iemand verblinden haha ze vallen iets meer op als andere velgen maar verblinden zou niet weten hoe
|
|
|
Post by monteurtje on Feb 9, 2008 18:53:02 GMT 1
zeg wil jij je velgen vordt niet meer poetsen want het doet gewoon pijn aan mijn ogen mvg corné
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 9, 2008 18:55:29 GMT 1
ooooh dus jij was de genen die gebelt heeft naar de politie geef maar toe
|
|
|
Post by monteurtje on Feb 9, 2008 18:57:55 GMT 1
zou dat nooit doen maarjha ziet er nu toch weer strak uit? mvg corné
|
|
|
Post by speedyboz on Feb 10, 2008 1:10:37 GMT 1
en dan staat ie ineens op blokken hahaha. maar heb ut ook al eens gehad hoor eerst van die uitlaat steekt tever uit maar was nie zo, toen over me ramen proberen en toen nog maar dat me banden uitstaken. ik zo waar?? onder de auto dan toch bedoel je hoop ik. Zitten echt af en toe paar mafkezen bij niet normaal.
|
|
|
Post by mikey on Feb 10, 2008 11:00:47 GMT 1
wat een lul man die agent wou gewoon gaan zoeken naar iets maar hij kon gewoon niets vinden die zak hooi
mzzl mikey
|
|
|
Post by psycho on Feb 17, 2008 11:17:24 GMT 1
altijd kut die lui... ik heb zelf ook al een paar keer stil gestaan om niets... enige wat ze uiteindelijk willen is dat ze even mogen kijken
|
|
|
Post by mikey on Feb 18, 2008 7:54:06 GMT 1
jah met het salaris wat ze krijgen kunnen ze het zelf niet he hahahaha en als ze het zelf gaan doen zullen ze niet serieus worden genomen als agent natuurlijk, maar jah dat is nog geen rede om ons lastig te vallen. dat ze gewoon lekker achter die stropdassen gaan rijden, die zijn erger dan ons soort, want wij moeten uit kijken dat we geen schade rijden met onze lage auto's hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by psycho on Feb 18, 2008 12:02:15 GMT 1
helemaal mee eens... maar de juute dat zijn de ergste hoor weet zeker dat 50% meer doet dan alleen politie werk
|
|
|
Post by mikey on Feb 24, 2008 8:16:58 GMT 1
jah idd thuis blowen en stoned weer oude vrouwen lastig vallen tijdens diensttijd hahahah
mzzl mikey
|
|