|
Post by SpiritWalkertje on Jan 18, 2008 17:26:19 GMT 1
Ik heb vandaag voort eerst in alle 5 jaar dat ik nou auto rij m'n middelvinger opgestoken.. Ik was het zo fucking zat weer es door zown klote hufter met 0 geduld rechts ingehaald te worden terwijl het geen ene kloot uit haalt. Die gast loopt me dus eerst te bumperkleven, maar dat kan me weinig interesseren, der rijdt een hele rij auto's voor mij op de linkerbaan en ik zou ook wel harder willen, maar dat gaat gewoon niet weet je, live with it. Nee, ipv er mee leven wat doet die klootzak, juist, rechts inhalen. Dus ik gelijk groot licht en hem bumperkleven terwijl ik me groot licht aan laat. Gaat ie op een gegeven moment tog maar naar rechts en ik zie dat ie gaat kijken naar mij als ik hem inhaal, dus ik was zo kwaad stak gelijk mn middelvinger op naar die lul. Sloeg daarna af bij Nieuwendijk, hij dacht op nog ff stoer te zijn en hetzelfde te proberen, jammer voor hem dat ik weinig last heb van groot licht en bumperkleven zoals ik al zei. Ik sloeg af Nieuwendijk in en hij ging rechtdoor de snelweg weer op. Huftertje. Maar ergernis nummer 1 is tog wel het falen in het gebruik van het handige knipperlicht, speciaal ontworpen om de richting aan te geven. En dan vooral op rotondes.. Maakt me op altijd kwaad. Maja.. ben iig weer afgekoeld
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 18, 2008 17:50:25 GMT 1
jah dat knipperlicht is idd irritant, is volgensmij op veel auto's een hele dure optie ofzo weet ut ook niet. Wat is der nou zo moeilijk om even je ****ing wijsvinger uit te steken en dat hendeltje of naar boven of naar beneden te duwen. zet anders van mij part je alarm lichten aan, want een gevaar op de weg ben je dan och wel Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 18, 2008 21:04:37 GMT 1
Geen knipperlicht gebruiken heb ik idd ook een enorme hekel aan...
Bumperkleven ook, maar daar heb ik een leuke schrikmethode voor.....
De eerste halve centimeter op me rempedaal drukken, gaan de remlichten vol aan...maar remt de auto nog niet!!
Zo een belg hing vervolgens bijna in de vangrail..haha Daarna hield hij wel afstand.
Waar ik ook nog een enorme pestpleuris aan heb, zijn mensen die zelf een fout maken, en daarna mij voor rotte vis uitmaken! Meerdere malen uitgestapt met de bedoeling te vragen wat nu eigenlijk hun probleem is, maar dan rijden ze inneens weer verder.
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 19, 2008 1:06:55 GMT 1
mijn grootste ergenis is oude mensen in het verkeer, Die oude mensen die dan 10 km onder de maximum snelheid gaan rijden en dan zie je ze in de auto met elkaar praten als je ze inhaald van, kik daar hedde weer zon jonge gast die weten nie wat het doet ej. oeeeeh bloed onder je nagels vandaan.
Ook verschrikkelijk zijn mensen die met 102 km/h op de linkse baan blijven rijden die vragen er gewoon om om rechts ingehaald te worden
|
|
|
Post by monteurtje on Jan 19, 2008 8:47:26 GMT 1
mijn ergenis zijn mensen in breda die savonds in een volvo 480 rijden ZONDER licht aan das een ergenis ging der achter rijden knipperen en zo maar nee hoor wat doe ik fout achja dat hun dan iets overkom maak mij niet uit maar dat ik achterop rijd omdat hun geen ligt voeren kan ik niets aan doen en das dan wel zonde mvg corné
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 19, 2008 9:21:01 GMT 1
ik erger mij aan gastjes in gare wagentjes die denken dat ze sneller weg zijn bij het stoplicht als mij dan zie je ze opzij kijken en dan gas geven met zo'n mooi pruttel geluid dan denk ik van waar ben je mee bezig wat wil je bewijzen dan jou 1.0 sneller is als mij. en dan hoop ik altijd dat dat dan op moment is dat er 2 stoplichten acher elkaar zijn dan 1 ste laten winnen en 2de finaal stront rijden (sorry maar dat kan ik dan niet laten)
|
|
|
Post by monteurtje on Jan 19, 2008 12:51:26 GMT 1
mee eens jorie
mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 19, 2008 13:13:21 GMT 1
mijn grootste ergenis is oude mensen in het verkeer, Die oude mensen die dan 10 km onder de maximum snelheid gaan rijden en dan zie je ze in de auto met elkaar praten als je ze inhaald van, kik daar hedde weer zon jonge gast die weten nie wat het doet ej. oeeeeh bloed onder je nagels vandaan. Ook verschrikkelijk zijn mensen die met 102 km/h op de linkse baan blijven rijden die vragen er gewoon om om rechts ingehaald te worden HELEMAAL MEE EENS, HEB HIER DUS OOK EEN MEGAGRAFHEKEL AAN.
|
|