|
Post by monteurtje on Oct 9, 2007 20:30:30 GMT 1
tja over de a27 van breda naar knooppunt hooipolder ik niks wetend daar rijden goede muziek op ja rechts gaat steeds verder omlaag en ja rijd een maat voorbij met +/- 160 km/h en bij aankomst daar zegt hij droog ze stonden daar bij het viaduct te flitsen hoor had ie het nie even eerder kunnen melden zeg nu alweer 2weken gelee nog niks binnen hoop het ook niet te krijgen ook corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 9, 2007 20:39:25 GMT 1
Is niet te hopen voor je nee. Ze hebben mij ook al een aantal keer te pakken gehad die vieze luie donders. Snap niet dat ze niks beters te doen hebben. GA BOEVEN VANGEN OFZO. ;D Doe eens iets nuttigs zou ik zeggen. Hoop onzin, alleen maar geldklopperij. Mjah. Grtzzzzz
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 9, 2007 20:47:43 GMT 1
Een parkeerboete gescoort op het parkeerterrein Chaseveld Hebben ze sinds 1 sept. het gratis parkeren vanaf 21.00 verhoogd naar 22.00... Dus ik kwak om 21.04 mijn auto daar weg...Kijk voor de zekerheid nog 3X op mijn horloge... Krijg ik gewoon EEN week later een boete... 50 euro... Voor een uurtje niet betaald parkeren Uitgeschreven om 21.52............. Ze gaan er gewoon een rondje op lopen!
|
|
|
Post by mikey on Oct 10, 2007 17:33:19 GMT 1
jah zo zijn die flikkers nou eenmaal
|
|
|
Post by christiaan on Oct 22, 2007 12:13:13 GMT 1
Dat is pas sinds een maand ofzo teringlijers vrij parkeren een uur later..!!! En melvin als je zegt Ga boeven vangen mag je voor 2 uur de cel in Bleek uit gisteren Gr christiaan
|
|
|
Post by monteurtje on Oct 22, 2007 13:12:07 GMT 1
ja breda betalen tot 22.00 uur nu ja zag het van het weekend
mvg corné
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 22, 2007 17:37:50 GMT 1
Ik zag het vandeweek ook, want toen stonden er overal verlichte borden die het verkondigden...
Toen ik hem 20 september op dat klote parkeerterrein zette, heb ik het nergens gezien!!
Jah, het stond op de parkeermeter zeggen ze dan....
Alsof ik elke keer naar diezelfde meter toe loop om te kijken als je al jaren gewend bent daar na 21.00 gratis te kunnen staan :S
|
|