|
Post by the berie on Feb 13, 2007 16:41:13 GMT 1
ey. ik heb laatst dus me auto een beetje laten opknappen van de schade (vooral bumper schade en wat spuitwerk). en eindelijk zag me auto er weer een beetje redelijk uit.
ja inderdaad.. zag
toen ik vandaag bij mijn auto kwam, zaten er over heel de motorkap allemaal grote krassen van een sleutel en aan de zijkant ook wat. ook was er tegen me bumper aan getrapt(vermoed ik) want hij hangt helemaal raar eronder opeens, en het knipperlicht zit er weer scheef in en beschadigd.
ik denk dat diegene die dit gedaan heeft, dezelfde is als die oorspronkelijk mijn bumper naar de klote heeft gereden. Maargoed dit is natuurlijk een gedachte die nergens op slaat want ik heb geen bewijs
ik heb nu helemaal geen zin meer om nog maar iets aan me kutauto te veranderen. serieus ik was helemaal psyched dat me auto er weer een beetje netjes uitzag. kom je daar aan, is heel je auto wrecked van de kutkrassen en andere vandalisme streken. ik ben echt fucking kwaad. maar het ergste vind ik nog dat ik nu totaal geen zin meer heb om alles weer goed te maken.
rotkutzooi is het allemaal. ik hoop dat me auto gejat word ik hoef hem toch niet meer
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Feb 13, 2007 17:18:57 GMT 1
nou dat gaat nog gezellig worden dan.....ik zou hier toch amar even melding van maken aangezien dit nogal toevallig is...
|
|
|
Post by christiaan on Feb 13, 2007 17:25:01 GMT 1
Ja gewoon melding maken want zo iets doe je niet ff voor de gein er moet wel iets achter zitten Maar echt klote man 3 wagen in korte tijd met schade Gr christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 13, 2007 17:41:29 GMT 1
zo das echt weer klote ja echt niet normaal dat iemand dat doet moet je wel echt een klootzak zijn
|
|
|
Post by speeddemon on Feb 13, 2007 18:16:26 GMT 1
Waar is dat gebeurd dan? ? Als het in een drukkere omgeving is gebeurd...probeer op alle mogelijke manieren aan getuigen te komen!!!!!! Geloof me, zelfs ik ben nu zwaar over de zeik!! Laat staan hoe jij je voelt nu!!!
|
|
|
Post by the berie on Feb 13, 2007 19:51:46 GMT 1
op de parkeerplaats van mijn school, waar ook da ongeluk was gebeurd
|
|
|
Post by civicpower on Feb 13, 2007 21:17:41 GMT 1
das echt kut idd
da zijn echt geen grapjes net alles weer netjes en dan heb je zon honde kop om het ma even netjes te zeggen en die verzieken het weer dat zijn echt dingen waar ik abslouut niet tegenkan heb je er veel geld ingestoken om weer iets te late maken enzo en dan doen andere mensen zulke dingen als je zulke mensen dat ziet doen moet je uitstappen en een knal voor zun kop geven en aangeven die hondekoppen
|
|
|
Post by matheeuwissen on Feb 13, 2007 23:27:02 GMT 1
wat een zielige loser streken zijn dit dan toch weer heb je daar je best gedaan om het ding wer netjes te krigjen komt er een of andere bosmongool en die vergalt het weer
hier gaan me handen echt van jeuken
|
|
|
Post by michel (aka) Dinges on Feb 14, 2007 9:45:20 GMT 1
hebben ze geen camera op je school meestal wel toch
|
|
|
Post by the berie on Feb 14, 2007 16:02:25 GMT 1
nee man het is gebeurd op een grote parkeerplaats in de buurt van mijn school, niet echt prive terrein van de school ofzo
|
|
|
Post by michel (aka) Dinges on Feb 15, 2007 0:19:47 GMT 1
das kut ja moet je wel aangifte van doen
|
|