|
Post by speeddemon on Apr 8, 2008 19:32:51 GMT 1
Hey allemaal!
Universalcars is nog steeds stevig aan het groeien, en het niveau van vele auto's is redelijk tot goed te noemen.
Er zitten voor een gratis club behoorlijke niveau auto's tussen.
Echter zal het velen van jullie niet ontgaan zijn dat een groot deel van de leden in het bezit zijn van duitse auto's. Daar is helemaal niks mis mee... (ookal lopen mensen elkaar regelmatig wat te plagen er over)
Maar omdat de club Universalcars heet, en dus ook op alle shows een grote diversiteit aan auto's wil neerzetten, zou het fijn zijn als we ook wat meer japanse en italiaanse auto's kunnen/proberen aan te trekken.
Daarom willen wij graag even een oproep doen aan iedereen hier op het forum;
Ken je mensen met japanse of italiaanse show of performance wagens...of mensen die serieus van plan zijn aan hun japanner of italiaan te gaan werken/verbouwen.... Vertel ze dan over Universalcars en probeer ze zover te krijgen dat ze lid worden.
We hebben nu al 2 jaar op rij geen stand weg kunnen zetten op b.v jappendag, en dat is voor een club als Universalcars eeuwige zonde!!!
Wij hopen dus ook meerdere mensen met niet duitse auto's tot lid te kunnen bestempellen in de toekomst....!!
m.v.g
Het bestuur
|
|
|
Post by frozen on Apr 8, 2008 19:35:23 GMT 1
Nou ben lid van hyundaiclub nederland...Zijn ook mensen hier uit de buurt wel bij denk...
Misschien uitnodigen voor een meeting van ons?
greetz
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 8, 2008 19:38:18 GMT 1
Dat is bijvoorbeeld al een idee ja! Alleen vaak staan deze clubs zelf ook al op beurzen/shows Maargoed, neemt niet weg dat mensen ook altijd lid kunnen zijn van meerdere clubs! Ik stem voor dus En bedankt voor het meedenken al!!
|
|
|
Post by frozen on Apr 8, 2008 19:41:31 GMT 1
Hebben jullie iets van flyers...dan zal ik wel eens even een aantal jappen flyeren!!! maar ehmm...ik zal eens kijken of ik wat jappen kan aantrekken voor een clubmeet bij de mac!
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 8, 2008 19:46:47 GMT 1
We hebben wel flyers jah,
maar omdat we een aantal keren wat onenigheid hebben gehad met mensen die een flyer onder hun raampje vonden hebben we daarna besloten dat die in princiepe alleen onder de organisatie blijven.
Ik weet niet of je die personen persoonlijk "kent"??
|
|
|
Post by frozen on Apr 8, 2008 19:54:02 GMT 1
Hmm ...ik snap het! Nouja op hyundai staat al een oproep! ik zal eens in mijn msn lijst spitten of er niet onopgemerkt jappen uit de buurt komen greetz
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 8, 2008 19:57:09 GMT 1
Alvast bedankt i,i,g!
|
|
|
Post by frozen on Apr 8, 2008 19:59:08 GMT 1
You're welcome
|
|
|
Post by legacyman on May 30, 2008 19:36:49 GMT 1
is een legacy twin turbo ook een leuke opvulling voor de club?
|
|
|
Post by monteurtje on Jun 24, 2008 11:30:04 GMT 1
nog een alfa der bij mischien? mvg corné
|
|
|
Post by blackitalian on Jun 29, 2008 21:01:37 GMT 1
er is in iedrers geval al weer een italiaan bij en hoop eigenlijk dat er meerdere zullen komen
|
|
|
Post by tobydrago on Nov 6, 2008 21:51:35 GMT 1
new jappy joined
|
|