|
Post by speeddemon on Jul 29, 2007 19:43:30 GMT 1
Omdat wij helaas geen site meer hebben,
En waarschijnlijk ook niet meer nemen wegens grote afhankelijkheid van derden, ga ik de komende week/weken een showteam en een leden gedeelte maken.
Het showteam gedeelte, zal bestaan uit wagens die ooit, of regelmatig voor Universalcars op shows/beurzen hebben gestaan.
overigens maakt iedereen kans om een keer op een beurs/show/meeting ingedeelt te worden! (mits dat je een auto hebt die AF/netjes Afgewerkt is en lid bent van UC)
Tuurlijk hebben wij respect voor auto's die nog niet helemaal af zijn, of waar nog werk in zit...Maar op shows word nu eenmaal een puntensysteem bijgehouden voor clubs, clubs met nette auto's komen vaker, en clubs met Under construction auto's zie je op den duur niet meer terug...Vandaar dat wij vrij streng moeten zijn in de selectie!
De ledenpagina komt iedereen die heeft aangegeven lid te willen zijn van UC,
overigens zal je in beide gebieden niet kunnen reageren, en houd ik die zelf bij...om alles overzichtelijk te houden!
Dus sta je in een van deze threads, en heb je updates voor je auto....Mail dan even een fotoke naar:
showoffrides22@yahoo.com
Dan zal ik ze erbij zetten!!
Mvg
Ruud
*zie je jezelf er nog niet bij staan maar ben je wel lid of heb je ooit op een van onze shows gestaan....(ik ben er nog wel ff zoet mee, dus ik kan er wel een week/ een paar weken mee bezig zijn!
|
|
|
Post by mikey on Jul 31, 2007 18:20:29 GMT 1
welke catogorie kom ik dan? en maakt het dan wat uit als ik volgend jaar van auto verander? ? groeten mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Jul 31, 2007 19:22:07 GMT 1
jij staat al bij showteam mikey GOED KIJKEN
|
|
|
Post by erwin on Jul 31, 2007 20:30:55 GMT 1
jij komt in het gedeelte zuipschuiten... haha samen met mij...
|
|
|
Post by mikey on Jul 31, 2007 21:08:26 GMT 1
dat is wel een van de beste hahahahah komt goed erwin ahahaha
|
|
|
Post by slopel on Aug 10, 2007 18:15:20 GMT 1
eey,
Ik had ff een vraagje. Ik wil graag lid worden bij UC, maar bij wie moet ik dan zijn??
Ik had het er met Marcel al op de meeting in Ridderkerk er over gehad, maar die zei dat ik ff op de site moest kijken, maar ik kan niet veel info vinden.
Mvg. Gijsbert
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 10, 2007 19:06:44 GMT 1
Mij (speeddemon) of Jorie (polosteroid) een pm sturen met je 06 nummer, En dan zorgen wij dat je in onze ledenlijst komt te staan!
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 6, 2007 16:03:19 GMT 1
*UPDATE*
Jorie heeft gister behoorlijk wat tijd gestoken in het afmaken van de ledenlijst.
We hebben besloten om bij de leden ook even aan te geven welke auto's er voor ons op een show hebben gestaan,
Maar ook de auto's die een uitnodiging kunnen verwachten om een volgende beurs/show op onze stand te staan!!
Voel je niet beledigd als jou auto volgens ons niet show potential is!!!! Wat niet is kan nog komen...en als het niet komt, dan respecteren we jou, EN je auto ook!, gewoon zoals we altijd gedaan hebben!!!
Als er nog vragen zijn hierover, horen we ze wel!!
Grtz, Jorie en Ruud
|
|