|
Post by polosteroid on Apr 1, 2007 21:34:35 GMT 1
hoi allemaal, zoals jullie weten heb ik bijna al mijn audio verkocht Dus ga ik nu opnieuw beginnen en wil jullie laten zien hoe ik dit gedaan heb. messchien heb je er wat aan Ik ben begonnen met uitrekenen van de liter inhoud van de kist Toen ik dat gedaan had kon ik de 20 mm mdf plaat op maat gaan zagen. had alleen nog niet alles gezaagt alleen onderkant en 2 zijkanten en die in elkaar gezet. toen kon ik de voor en achterkant opmeten en die op maat zagen en in elkaar schroeven. ondanks dat ik gemeten had even passen of hij wel in de auto paste omdat van een schuine kist liters uitrekenen moeilijk is hier een tip zet er pootjes onder toen heb ik al de naden van de kist dicht gekit zodat hij helemaal dicht is daarna heb ik de bovenplaat gemaakt die is breeder dan de kist zodat hij mijn kofferbak ruimte mooi afsluit toen natuurlijk weer kijken of ik goed gemeten had. en natuurlijk paste het perfect hahaha en toen kijken ofdat de woofer er mooi inpaste En toen moest de hoeden plank er nog op Dat vond ik zelf niet zo mooi nu zag je de onderste woofer niet goed meer dus even wat op verzinnen maar polosteroid zou polosteroid niet zijn als hij daar niet op wat bedacht heeft hahah. Ik heb de hoedenplank met ladengeleiders gemaakt dat ik hem stuk naar achter kan schuiven Nu nog even wachten tot dat de versteker binnen is en dan klappen maar haha Dan alles nog netjes afmaken alles wat nu hout is word ook weer gespoten in zwart DUS VERDERE FOTO'S VOLGEN NOG
|
|
|
Post by christiaan on Apr 2, 2007 8:29:22 GMT 1
Ja jorie dat word wel klappen met 2000 watt en 400 zoveel rms continu Maar ben benieuwd hoe het gaat klinken man hou ons op de hoogte Gr christiaan
|
|
|
Post by the berie on Apr 2, 2007 10:20:19 GMT 1
Heel tof jorie goeie oplossinge voor alles, leuke constructie zo. gaat er heel clean uitzijn straks met de afwerking, zie ik nu al. veel succes verder
edit: Misschien leuk om nog iets met neon te doen in de achterbak? omtrekken woofers met neon?
|
|
|
Post by civicpower on Apr 2, 2007 15:27:47 GMT 1
hey jorie dat ziet er zeker wel goed uit ben benieuwd na de volgende fotos
grtz
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 2, 2007 16:24:04 GMT 1
Heel tof jorie goeie oplossinge voor alles, leuke constructie zo. gaat er heel clean uitzijn straks met de afwerking, zie ik nu al. veel succes verder edit: Misschien leuk om nog iets met neon te doen in de achterbak? omtrekken woofers met neon? zeker ga ik iets doen met neon waarschijnlijk blauw, want net als bij mijn dashboard rood /blauw verlicht komt dat goed uit zo rode woofer en blauwe neon
|
|
|
Post by erwin on Apr 2, 2007 17:06:35 GMT 1
wow ziet er ERG vet uit...doe mij die maar haha... succes der mee
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 21, 2007 17:20:12 GMT 1
En toen was het af heel de zaterdag aan gewerkt maar ja het was het waard het is wel beetje vol achterin nu, maar ja de versterkers zijn ook weer te mooi om ze niet in het zicht te plaatsen, niet dan NU NOG WASSEN VOOR MORGEN
|
|
|
Post by christiaan on Apr 21, 2007 18:39:37 GMT 1
Hey jorie dat ziet er zeer netjes uit !! wel een beetje vol maar dat maakt niet uit.. Ben benieuwd hoe het klinkt Tot morgen .. Gr christiaan
|
|
|
Post by erwin on Apr 21, 2007 19:26:32 GMT 1
TE VET...zegt genoeg toch
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 21, 2007 20:13:42 GMT 1
thnx
|
|
|
Post by christiaan on Apr 23, 2007 15:09:04 GMT 1
Het gaat ook goed hard vergeleken met de vorige audio Maarja ben benieuwd hoeveel DB Haha Gr christiaan
|
|
|
Post by drunkenmunkey on Aug 30, 2007 14:59:04 GMT 1
heej jorie heb nog 2 12"neon ringen voor om de woofer weet niet of je interesse hebt ik hoot wel greets
|
|
|
Post by mikey on Sept 15, 2007 13:31:33 GMT 1
hey drunkenmunkey welke kleur zijn die ringen als ze blauw zijn heb ik er misschien wel intresse in
mzzl mikey
|
|
|
Post by spooks on Sept 16, 2007 21:03:13 GMT 1
ziet er erg strak uit polosteroid
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 17, 2007 17:35:10 GMT 1
thnx maar is nu al weer anders zo is het nu alles poly en skaileer
|