Post by polosteroid on Jan 3, 2007 19:06:54 GMT 1
hallo allemaal,
Ik ben bezig mijn hoedenplank te polyen en zal deze tijd dat ik er mee bezig ben een soort dagboek bij te houden
Ik ben begonnen met een hoedenplank uit te zagen en toen de malletjes te maken hoe ik mijn speaker wil hebben.
Toen heb ik over de hoedenplank stof gespannen.
Ik heb de stof er zo stak mogelijk overheen getrokken en vast gespijkerd.
Toen het klaar was alles nog even nagelopen of alles er goed strak op zat.
Daarna heb ik al de stof ingesmeerd met polyesterhars.
Ik had alles goed ingesmeerd dus toen maar een dagje wachten tot het droog was.
Het was de volgende dag goed droog dus toen kon ik beginnen met het plamuren.
Het is niet zo moeilijk maar alles wat je er teveel op smeerd moet je er staks weer afschuren.
Ben weer wat verder heb binnekant verstevigd met polyestermatjes De plamuur was nog niet hard dus kon vandaag nog niet schuren
Nu eindelijk de plamuur droog is kon ik gaan schuren het ging wat moeilijk want de plameer bleef flexibel.
Daarna heb ik hem weer ingesmeerd met glasvezelplamuur dit zorgt voor nog meer stevigheid
Toen het droog was (30 min) heb ik er polyesterplamuur overheen gedaan.
Nu is het zo ver ik kan gaan schuren en plamren dus zal nu wel even duren voordat ik weer resultaten kan laten zien maar komt goed.
Ik heb heb geschuurd maar er zitten kleine putjes in en die heb ik weer dicht geplamuurd dit zal zich vast nog wel een aantal keer herhalen dus blijf er steeds geen foto's van maken hoor
Ben ook projectje tussendoor begonnen tewijl ik steeds moet wachten tot plamuur droog is
Ik ben mijn tweeters mooi aan het wegwerken
zo de eerste laag zwart zit erop nu straks de kleine oneffenheden bijschuren en desnoods beetje plamuren maar komt goed
hij is gesoten en het is goed gelukt
Nu hij gespoten is kan ik hem af gaan werken is heb om de rand een aluminium profiel gemaakt om de rand mooi af te werken.
Daarna heb ik de gaten open gemaakt anders kunnen de spaekers er natuurlijk niet in
Toen heb ik de spaekers en woofer erop geschroefd.
Toen kon ik hem in mijn auto in gaan bouwen en aansluiten
EN TOEN WAS HIJ KLAAR
op naar het volgende project misschien wel de woofers eronder. ik kijk wel maar eerst even rust nu .
want wat zit daar veel werk in maar ja de moeite was het zeker waard
Ik ben bezig mijn hoedenplank te polyen en zal deze tijd dat ik er mee bezig ben een soort dagboek bij te houden
Ik ben begonnen met een hoedenplank uit te zagen en toen de malletjes te maken hoe ik mijn speaker wil hebben.
Toen heb ik over de hoedenplank stof gespannen.
Ik heb de stof er zo stak mogelijk overheen getrokken en vast gespijkerd.
Toen het klaar was alles nog even nagelopen of alles er goed strak op zat.
Daarna heb ik al de stof ingesmeerd met polyesterhars.
Ik had alles goed ingesmeerd dus toen maar een dagje wachten tot het droog was.
Het was de volgende dag goed droog dus toen kon ik beginnen met het plamuren.
Het is niet zo moeilijk maar alles wat je er teveel op smeerd moet je er staks weer afschuren.
Ben weer wat verder heb binnekant verstevigd met polyestermatjes De plamuur was nog niet hard dus kon vandaag nog niet schuren
Nu eindelijk de plamuur droog is kon ik gaan schuren het ging wat moeilijk want de plameer bleef flexibel.
Daarna heb ik hem weer ingesmeerd met glasvezelplamuur dit zorgt voor nog meer stevigheid
Toen het droog was (30 min) heb ik er polyesterplamuur overheen gedaan.
Nu is het zo ver ik kan gaan schuren en plamren dus zal nu wel even duren voordat ik weer resultaten kan laten zien maar komt goed.
Ik heb heb geschuurd maar er zitten kleine putjes in en die heb ik weer dicht geplamuurd dit zal zich vast nog wel een aantal keer herhalen dus blijf er steeds geen foto's van maken hoor
Ben ook projectje tussendoor begonnen tewijl ik steeds moet wachten tot plamuur droog is
Ik ben mijn tweeters mooi aan het wegwerken
zo de eerste laag zwart zit erop nu straks de kleine oneffenheden bijschuren en desnoods beetje plamuren maar komt goed
hij is gesoten en het is goed gelukt
Nu hij gespoten is kan ik hem af gaan werken is heb om de rand een aluminium profiel gemaakt om de rand mooi af te werken.
Daarna heb ik de gaten open gemaakt anders kunnen de spaekers er natuurlijk niet in
Toen heb ik de spaekers en woofer erop geschroefd.
Toen kon ik hem in mijn auto in gaan bouwen en aansluiten
EN TOEN WAS HIJ KLAAR
op naar het volgende project misschien wel de woofers eronder. ik kijk wel maar eerst even rust nu .
want wat zit daar veel werk in maar ja de moeite was het zeker waard