|
Post by monteurtje on Dec 14, 2007 13:04:32 GMT 1
der zijn mensen die vragen mag [glow=red,2,300]neon [/glow]licht nu wel of niet [glow=red,2,300]onder[/glow] de auto zitten nou der was vandaag een steekproef controleur bij ons op het werk aan deze man heb ik het gevragen. mag neon licht nu voor de apk er wel of niet onder zitten? zijn antwoord bij de apk staat dit er niet bij en valt dus onder verboden verlichting. als jij kan aantonen in het apk boek dat het wel mag keur ik hem persoonlijk voor je. maar heb ne gekeken voor hem en voor mij zelf en voor jullie neon licht onder of buiten de auto mag niet aan wezig zijn de lampen mogen niet in het zicht hangen. als je de auto goed wilt keuren en er hangen neon staven onder is het verplicht deze onder de auto uit te halen draden van de lampen en dan is de auto pas goed gekeurd.
mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 16, 2007 22:16:33 GMT 1
Beetje kut dan maar geloof niet dat het er bij mij onderuit gaat. Laat 'm meestal keuren door iemand hier uit de buurt en geloof niet dat ie zo op zulke dingen let want heb ook wel eens blauwachtige lampen in m'n koplampen gehad en daar zei ie niks van maar op het doosje stond (only use for show) en dus niet op de openbare weg. Als ie er wel wat van zegt word het weer prullen en heb daar weinig zin in. En net als met al dit soort vehalen over verlichting en getint glas ed. geld 1 regel voor mij: ALLES WAT NIET MAG IS WEL GAAF EN LEUK. Grtzzzzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 17, 2007 12:45:25 GMT 1
dat zekers mvg corné
|
|