|
Post by audiobahn on Jul 13, 2008 12:47:54 GMT 1
van af je luchtfilterhuis naar de motor. dan haal je die pijp los. daar in dat gat zit de smoorklep aan het huis zit een kabel waar mee er een handel wordt bedietn daarmee kan je hem open maken. het is belangenrijk dat je dat met goede ontvetter doet en een doek die niet pluist. keukenpapier mag niet!!! dat laat altijd vuiligheid achetr.
|
|
|
Post by ruudenclaudia on Jul 14, 2008 13:17:14 GMT 1
heb je ook al injectie reiniger gebruikt om alles schoon te maken? moet je bij je benzine gooien en die maakt alles schoon,da kan ook werken. heb da zelf ook wel eens gehad. bij mij werkte da goed. grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 17, 2008 18:00:40 GMT 1
heb je ook al injectie reiniger gebruikt om alles schoon te maken? moet je bij je benzine gooien en die maakt alles schoon,da kan ook werken. heb da zelf ook wel eens gehad. bij mij werkte da goed. grtz Die heb ik er 5 doorheen gegooid de afgelopen tijd maar dat werkt helaas niet. Toch bedankt. Grtzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 17, 2008 18:01:40 GMT 1
van af je luchtfilterhuis naar de motor. dan haal je die pijp los. daar in dat gat zit de smoorklep aan het huis zit een kabel waar mee er een handel wordt bedietn daarmee kan je hem open maken. het is belangenrijk dat je dat met goede ontvetter doet en een doek die niet pluist. keukenpapier mag niet!!! dat laat altijd vuiligheid achetr. Aha, oke dan. Thanx. Zal er eens een keer naar kijken als ik weer tijd heb. Eerst maar eens deze vakantie het uiterlijk helemaal opnieuw aanpakken. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 3, 2009 9:44:53 GMT 1
als het goed is is het opgelost toch melvin stomme dealers altijd snappen de ballen niet van autos, je moet gewoon goede garage zoeken;) Blijkt het aan de gaskleppen te liggen, die stonden bij stationair lopen van de auto 4 % open ipv 0 %. Hopelijk is het opgelost melvin anders even gaskleppenhuis schoon laten maken;) gr Paulo
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 3, 2009 16:28:40 GMT 1
Jup, loopt weer goed tot nu toe dus hopen dat het zo blijft. Grtzzzzzz
|
|