|
Post by beunhaas on Nov 6, 2007 16:29:19 GMT 1
van die blauwe hoesjes over je stads lichten mag dat nou wel of niet zou je daar bekeuring voor krijgen want die heb ik er op zitte
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 6, 2007 18:05:36 GMT 1
mag NIET krijg je bekeuring voor
|
|
|
Post by beunhaas on Nov 6, 2007 20:59:57 GMT 1
dan haal ik ze er maar uit voor de vrijdag anders heb ik weer een boete hoelaat vertrekke jullie bij de mc laterss marco
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 6, 2007 21:00:11 GMT 1
officeel mag je niks ;D maar de blauwe hoesjes valen niet zo op omdat je dimlicht het stadslicht overstremd dus je ziet de stadlichtjes niet maar zou het ergewoon inzetten kan altijd zeggen zijn speciale xenon look stadlichten doen je nou rood net als ik doe dan heb je wel kans dat je gepakt wordt dit valt namelijk iets heel veel meer op dan blauw zeg maar. maar als ze je willen hebben kunnen ze je op veel punten pakken hoor mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 6, 2007 22:21:48 GMT 1
Heb er ook blauwe stadslichtjes ingehad in m'n orginele koplampen. Nooit geen gezeik meej gehad. En het is net wat corne zegt, het dimlicht overstremd het stadslicht idd. Was bij mij ook bijna niet meer te zien als het gewone licht aanstond maar als alleen het stadslicht aanstaat is het zeker wel gaaf. En daarbij is alles wat niet mag juist leuk.(mijn mening) ;D Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 7, 2007 12:42:24 GMT 1
totaal mee eens melvin
mvg corné
|
|
|
Post by mikey on Nov 8, 2007 20:34:29 GMT 1
ik heb er wel eens een bekeuring voor gehad. en die kunnen varieren ligt aan de stemming van meneer agent. HET MAG ECHT NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 9, 2007 17:53:40 GMT 1
Weet ik maar alles wat NIET MAG is WEL LEUK!!! Hahahaha. Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 12, 2007 10:22:40 GMT 1
dat is 1 ding wat zeker is jah hahahha
mzzl mikey
|