|
Post by Pino on May 2, 2008 10:40:03 GMT 1
Heej rico moet zeggen zwart staat hem ook wel maar vond dat oranje toch mooier en dan eik een grote 01 op de deur:p ga jij ook naar full speed?
|
|
|
Post by ricow on May 3, 2008 14:20:59 GMT 1
nee, ik ga niet naar full speed... iets te druk naar mijn idee en mijn auto heeft niet zoveel 'show'
|
|
|
Post by ricow on Dec 30, 2008 7:22:14 GMT 1
ff een HELE grote bump... had mijn hele starlet hobby op een laag pitje gezet, en een heerlijk luxe auto gekocht met alles erop en eraan... heel leuk dacht ik... NOT dus op zn minst 10x terug geweest bij de dealer omdat er problemen mee waren... nu is dat hok eindelijk verkocht, en ben ik gaan kijken voor een JDM (dus alleen in Japan geleverd) starlet. kwam uiteindelijk in de UK uit, omdat er daar veel ingevoerd zijn. nu staat ie hier voor de deur wachtend op een NL kenteken ff wat foto's van de mods: remmerij: Emanage (motor management systeem) Brandstofdruk regelaar: uitlaatspruitstukje: nu heel snel verlagen die hap
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 30, 2008 11:40:00 GMT 1
WOAH! Een Glanza!! Die krengen zijn pas snel!! Je komt hem wel een keer showen he!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 30, 2008 18:55:26 GMT 1
Zo, netjes hoor. Nog nooit gezien, maar ziet er wel gaaf uit. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Dec 30, 2008 19:18:00 GMT 1
zozo dikke bak man ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Dec 30, 2008 19:46:01 GMT 1
Zeker wel gaaf zo'n starletje ziet er goed uit man! en ik zal het waarschijnlijk niet winnen maar wil straks met me blacktop wel keer sprinten tegen je haha als hij er bij mij in ligt dan spreken we wel keer af zal eind februari worden denk ik
|
|
|
Post by ricow on Dec 31, 2008 15:11:12 GMT 1
hehe thnx mannen @ Melvin: dat je ze nog nooit gezien hebt, kan goed kloppen dit is de 3de hier in NL... wat betreft die mods die nog gaan komen: hij zit nu op 160 pk (heb hier een dyno sheet van liggen) er komt nog een front mount intercooler op, en een 2,5'' uitlaatje onder met een Kakimoto demper. mods die er tot nu aan gedaan zijn: factory fitted LSD razo short shift hks dump valve after market air filter sps manifold japspeed decat greddy emanage blue ecu hks adjustable actuator 10 grove disc on front and mintex pads SARD fuel pressure regulator kit with dial verder zal ik de koppeling moet vervangen want de ori kluts wil niet echt meewerken met het vermogen nu nog heel snel verlagen @speeddemon: mijn vorige starletje was nog een stuk sneller hoor
|
|
|
Post by ricow on Dec 31, 2008 15:41:51 GMT 1
|
|
|
Post by ricow on Jan 1, 2009 18:00:10 GMT 1
en we gaan vrolijk verder met upgrades: facelift achterlichten Kakimoto einddemper voor het 2,5'' uitlaatje staalgevlochten remleidingen: en een veerpootbrug achter
|
|
|
Post by mikey on Jan 2, 2009 8:31:45 GMT 1
zozo jij laat er geen gras over groeien hahahaha ben benieuwd wat voor een racemonster je nu weer gaat neer zetten, maar je komt hem toch nog wel op meetings showen he? mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Jan 2, 2009 10:18:41 GMT 1
nah, deze blijft beschaafd hoor... max ~200 pk denk ik zo... zal wel eens een x langskomen als ik tijd/zin heb
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 2, 2009 18:47:57 GMT 1
netjes hoor zeer mooie en aparte auto altijd leuk als er maar weinig van zijn
|
|
|
Post by ricow on Jan 5, 2009 18:56:49 GMT 1
Voor: Na:
|
|