|
Post by mikey on Oct 4, 2009 17:48:24 GMT 1
jah je kan eigenlijk ook wel zeggen dat er een zooi van UC daar werken hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Oct 9, 2009 21:54:31 GMT 1
Oke, geen update voor de Glanza... nouja 1tje: hij blijft wel een andere auto bijgekocht. zoals al wel duidelijk was, was ik al een tijdje van plan om te gaan driften... en dat wilde ik zeker niet gelijk met een veel te dure auto gaan doen... dus vandaar heb ik vanmiddag dit opgehaald: zal nog wel een x zelf wat foto's schieten als ik er wat aan ga veranderen... plannen zijn alsvolgt: December keuring daarna: interieur eruit kuipen erin 100% sper hardhandig verlagen... allemaal lekker low budget eerst maar eens beetje oefenen...
|
|
|
Post by mikey on Oct 11, 2009 7:02:38 GMT 1
kijk kijk nou dat is een zeer goede auto om mee te beginnen en deze is ook redelijk makkelijk in de drift te houden
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Oct 11, 2009 8:44:26 GMT 1
als het dif vastgebakken is wel ja
|
|
Evil323
driver
Tjah, geen geld voor n rx7 :P dan maar n 323 hea :P
|
Post by Evil323 on Oct 14, 2009 4:50:18 GMT 1
klinkt goed ;D ;D ben benieuwd!! ben eigk wel nieuwschierig naar hoe je een low budget drift bak bouwd een rx7/silvia/etc van 150.000€ hebbe we allemaal wel is gezien, ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat k moet verwachten van een do it yourself drift fordje veel suc6 dr mee ;D
|
|
|
Post by ricow on Oct 15, 2009 4:15:03 GMT 1
is niet zo moeilijk hoor.... diff dichtlassen -> gratis (mits je iemand kent die kan lassen) kuipen erin -> heb ik nog staan (gekregen van een maatje) hardhandig verlagen -> slijptol heb ik 1 interieur eruit -> middagje werk totale kosten 0,0
|
|
Evil323
driver
Tjah, geen geld voor n rx7 :P dan maar n 323 hea :P
|
Post by Evil323 on Oct 16, 2009 19:10:53 GMT 1
haha als je zo gaat verlagen heb k n betere manier voor je hoef je niks los te halen ofzo gewoon je veren verhitten, dan zakken ze in door t gewicht van je auto... heb k pas n filmpje van gezien op youtube misschien leuk voor n poging? en ik denk dat t dan net zo veilig is als af slijpen ;D
|
|
|
Post by ricow on Jul 28, 2010 5:02:36 GMT 1
bump! update na lange afwezigheid... nu inmiddels een andere vriendin (ja is ook een update toch? ) en weer tijd om aan mn auto te beunen! ordered: geperforeerde schijven + ferodo blokken whiteline swaybar achter (corners here I come (H)) en een anti lift kitje (more corners here I come muhahaha) plan is nu om em leeg te trekken en 2 kuipen erin te knallen... als de handling klaar is wil ik motorisch ook een paar stappen verder te gaan... doel zal uiteindelijk 200+ paardjes worden
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 28, 2010 14:25:18 GMT 1
Weer goed bezig dan....... Ben benieuwd...
Grtzzzz
|
|
|
Post by Pino on Jul 28, 2010 19:45:53 GMT 1
Kijk dat zijn weer mooie upgrades 200pk + weinig gewicht en goede wegligging = snelle Glanze ;D Ga je Zondag ook naar Toyota Challenge?
|
|
|
Post by ricow on Jul 29, 2010 4:47:12 GMT 1
ja in lelystad daar...? heb er wel aan zitten denken, maar ik ken mezelf als ik daar naartoe ga wil ik mee doen... en daar is mijn auto nou nog niet echt bepaald klaar voor
|
|
|
Post by ricow on Sept 1, 2010 7:34:12 GMT 1
oke we zijn al aardig op weg gisteravond is ie weer een aantal cm's dichter bij de grond gebracht zometeen ga ik de whiteline goodies monteren... mooi motto dat op de verpakking van dat spul staat: Swaybars And NO Bling! vanmiddag FCD monteren en de turbodruk naar 1 bar draaien... dan zit ik al aardig richting de 200 paardjes verder nog de toet wassen voor aankomende zondag JAF
|
|
|
Post by ricow on Sept 6, 2010 3:31:23 GMT 1
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 6, 2010 9:13:03 GMT 1
Netjes gepoetst hoor !
Volgend jaar proberen om bij jaf te zijn.
Greetz Ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 6, 2010 16:16:39 GMT 1
Blinkt weer goed.
Grtzzzzz
|
|