|
Post by erwin on Jul 31, 2007 20:37:53 GMT 1
hey mensen... vooral ff de harde kern... haha een vriend van mij heeft binnenkort een eigen kleding merk... met shirtjes en shit... dus dat wil zeggen...prof shirtjes van ons team haha gewoon echt gedrukt... en maybe alswij dat willen zelf in een vet ontwerp in de winkel ofzow... wilde het ff melden haha laterzz
|
|
|
Post by mikey on Jul 31, 2007 21:12:39 GMT 1
hey maatje, dat is wel zeer bruut eigenlijk. is misschien mooi om shirtjes (polo's) te hebben met achterop het logo + clubnaam en dan voorop in het klein plus aan de andere kant je naam + bijnaam die je draagt in de club dus zoals jij erwin de bijnaam kater draagt.
Ben benieuwd of er meer mensen geintresseerd zijn zodat we er op grote meetings proffesioneel erbij kunnen lopen
goed bezig erwin
|
|
|
Post by erwin on Aug 1, 2007 12:03:02 GMT 1
jha zoiets had ik dus ook in gedachten... is echt vet mn maatje heeft soort tekenpad... kan je dus zelf tekenen wat je op je shirt wil en shit echt super vet en het word dat profi gedrukt...
|
|
|
Post by polosteroid on Aug 1, 2007 17:21:32 GMT 1
ja is idd goed idee erwin moeten keertje afspraak maken met die gast
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 1, 2007 18:50:57 GMT 1
enuuhh...Quanta Kosta ongeveer??? Had namelijk ook een bedrijf gemailt, maar die moest al 200 euro startersbedrag hebben, en iedere bestelling die daarna kwam ook nog eens 75 euro vaste kosten....!!! Vond ik zelf een beetje duur, want voor dat geld heb je dan niet eens één shirtje!! Daar kwam dan nog eens 15 euro per shirt bij!! Verder is het wel een strak plan ja, Desnoods kunnen we ergens op zo'n shirtje ook nog wel de website of naam van die maat van je kwijt Als je begrijp wat ik bedoel ;D
|
|
|
Post by erwin on Aug 1, 2007 20:52:15 GMT 1
hahah ja ckers dat is dan ook het id er achter natuurlijk hahaha... sponzer he haha maare komt wel goed en hij hoeft dan niets aan ons de verdienen dus dat scheelt nogal he
|
|
|
Post by mikey on Aug 2, 2007 17:48:43 GMT 1
Hey kater, je bent echt goed bezig kerel maar dan moeten we ff voor het vaste groepje van showauto's ff allemaal een bijnaam verzinnen ook natuurlijk want dat is het leuke ervan en dan voor de rest wel de shirtjes geheel hetzelfde natuurlijk
mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Aug 3, 2007 0:14:20 GMT 1
jha cker cker... komt helemaal goed... allemaal zelfde kleur en op vaste plaats je naam... pfff doe mn naam morgen vroeg wel eer aan ben ik ban... hik hahaha laterzz
|
|
|
Post by michaelcoupe on Aug 12, 2007 9:50:16 GMT 1
hey mensen lijkt me wel vet, hoor wel als er meer bekend is... groetjessss
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 5, 2007 17:36:19 GMT 1
HEE ERWIN HOE ZIT HET MET DE SHIRTJES
|
|