|
Post by polosteroid on Oct 10, 2006 20:09:38 GMT 1
vertel het door aan je maten met uitgebouwde auto's dat ze ook lid mogen worden ;D groetjes jorie
|
|
|
Post by christiaan on Oct 18, 2006 22:09:34 GMT 1
Ja jorie zal ik doen ik heb nu die flyertjes op zak dusja alles wat ik tegen kom daar post ik er 1 op als het tenminste mooie wagens zijn Gr christiaan
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 14, 2006 20:49:55 GMT 1
hee jongens ter herinnering iedereen is welkom, dus heb je vrienden met intresse/dikke auto's....... vraag of ze zich willen aanmelden op het forum hoe meer zielen hoe meer vreugd groetjes jorie en ruud
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 5, 2007 17:42:46 GMT 1
JE WEET WAT JE TE DOEN STAAT HE ALLEMAAL HAHAHA nee ff serieus weet je iemand die ook goed bij de club past iedereen is welkom ook hebben we flyers als je auto ziet staan of aan iemand wil geven het is een soort visitekaartje
|
|
|
Post by mikey on Oct 21, 2007 9:41:33 GMT 1
hey jorie, mijn vrouwtje zei net iets zinnigs tegen mij. ;D De ouwe flyers kunnen weggegooit worden en nieuwe gemaakt worden (nu wel in formaat van een pasje ) want de sitenaam klopt nu natuurlijk niet meer dat moet nu WWW.UNIVERSALCARS.NL worden ;D ;D ;D ;D ;D ;D mzzl mikey en wilma (het meisje met de hersens hahaha)
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 21, 2007 11:17:19 GMT 1
ja idd hadden wij zelf ook al aan gedacht hoor want toen erwin zei dat hij 400 vellen had zei ik oei dat is jammer als het binnenkort .nl word.
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 16:34:34 GMT 1
jah idd maar jah komt goed allemaal
laters
|
|